Lehtijouset + coil overit?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
micow

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja micow »

kaara91 kirjoitti: Yleensä myös tuo säästäminen kostautuu myöhemmin, varsinkin jos autoa on tarkoitus jalostaa pitemmällekin jatkossa.
Autua ei ole tarkoitus jatkojalostaa, sen saa tehdä seuraava omistaja.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Laita alle KYPit tai Bilsteinit, molemmat mielestäni riittävän hyvät oletettuun käyttöösi.
noin $150 koko sarja alkaen...
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Homer65 kirjoitti:
micow kirjoitti: en aiokaan tehdä autosta täydellistä, enkä hassata kaikkia rahojani siihen, niin ajattelin kysästä sitä halavempaa ratkaisua... :)
:asking02: :shock: :shock: Kyllä meillä on niinko ollu tapana laittaa kaikki rahat hyvään kohteeseen! :lol:
Tää on taivaan tosi. Kaikki rahat mikkä laitetaan harrastuksiin ei mee hukkaan. ;)
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
micow

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja micow »

Firebolt kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:
micow kirjoitti: en aiokaan tehdä autosta täydellistä, enkä hassata kaikkia rahojani siihen, niin ajattelin kysästä sitä halavempaa ratkaisua... :)
:asking02: :shock: :shock: Kyllä meillä on niinko ollu tapana laittaa kaikki rahat hyvään kohteeseen! :lol:
Tää on taivaan tosi. Kaikki rahat mikkä laitetaan harrastuksiin ei mee hukkaan. ;)


No näinhän son nähtävä, mutta takaiskarit on ny tilauksessa ja katotaan, mihin ne riittää. :D

Bensa, viina ja varaosat. On siinä kolme tosi(kallista)ystävää... :(
micow

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja micow »

Vaihdoin Gas-A-Justit taakse ja perse nousi 20mm!!!! Voi helevetti...ja eiku uutta madalluspalaa sahailemaan, prkl. :evil:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Sanotaanko taas kerran että jos tuntuu että pärjää ilman coil-overeita niin ostakaa Konin iskarit. Se on heti toiseksi paras päätös Mustangin oston jälkeen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

Fastback kirjoitti:Sanotaanko taas kerran että jos tuntuu että pärjää ilman coil-overeita niin ostakaa Konin iskarit. Se on heti toiseksi paras päätös Mustangin oston jälkeen.
niillä sun iskareilla ja kaupan hyllyssä olevilla iskareilla on yhteistä ainoastaan merkki kyljessä. :pamputtaa:
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

pete66 kirjoitti:Mulla on myöskin kybin kaasut menossa 66 Mustangiin kiinni mutta tarkoitus olisi myös vaihtaa taakse jouset.
Mitä jousia olette käyttäneet? Jenkkisivuilla kun surffaa niin vaihtoehtoja on paljon.
Edessä mulla on tuuman madaltavat uudet jouset ja kybin kaasut myöskin. Olisiko taakse myös tuuman madaltavat paikallaan mutta pitäisikö olla 4 vai 5 lehtiset ja mikä se jousikuorma olisi sopiva että olisi vähän sporttinen kuitenkin. Onko kokemuksia ja suosituksia jousi merkeistä.
Kannattaa mielestäni tipauttaa, ainakin tuuman! Mulla oli -65 HT.ssa, silloin kun siinä oli vielä lehtijouset, mid eyet ja tuuman madannuspalat. Korkeus oli hyvä ja Konien kanssa muutenkin asiallinen.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Lehtijouset + coil overit?

Viesti Kirjoittaja Fastback »

pete66 kirjoitti:Jep, kiitos Homer tiedosta, tuohon olin ajatellut päätyäkkin eli 4,5 jousta ja tuuman madaltava front mid eye.
Eivät kuulemma ole liian jäykät normikäyttöönkään.
-Pete-
Minulla on 4 1/2 lehtiset Grab-a-trak lehtijouset mid eye etusilmukalla olikohan 175 lbs niiden lukema ollut ainakin ostettaessa. On todellakin mielllyttävät ajelujouset - no problem, siihen vaan sitten hyvä iskarit ja kuten kirjoitettua hanki konin punaiset classic iskarit niin ei tartte pettyä.

Galaxie61 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Sanotaanko taas kerran että jos tuntuu että pärjää ilman coil-overeita niin ostakaa Konin iskarit. Se on heti toiseksi paras päätös Mustangin oston jälkeen.
niillä sun iskareilla ja kaupan hyllyssä olevilla iskareilla on yhteistä ainoastaan merkki kyljessä. :pamputtaa:
ei ole edes samaa edes merkki kyljessä... nuukana miehenä osa tarroista on tarralaatikossa ja osa työkaluvaunuissa... :D Takaiskarit on tehty classic iskareista ja etuiskarit Koni heavy trackeista :mrgreen:

----
edit: korjattu kirjoistuserhe
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin