Sivu 2/2

Re: SN 95 5.0 GT -95 moottorin päivitys

Lähetetty: 02 Syys 2013, 17:54
Kirjoittaja kekkonen68
Alusta on ihan p....a, siitähän on tieto ja se laitetaan kuntoon ensiksi :D
Näillä kysymyksillähän oli tarkoitus kartoittaa vaan toimivaa pakettia.
Kiitokset vastauksista :D

Re: SN 95 5.0 GT -95 moottorin päivitys

Lähetetty: 02 Syys 2013, 18:50
Kirjoittaja kekkonen68
Näin on :lol: Eikö se ole sanontakin että" kun mikään ei riitä", tuossa kikottimessa on vaan kaikki tasan loppu eli puslat väljät ja iskaritkin ehtoo puolella, jousista puhumattakaan.Saariselän reissulla tuolla ajo oli ajoittain herran haltuun tyyliä, kun oikein oli uraiset tiet.
Liian hienoksi kun alkaa mennä rakentelu ja kaikenmaailman kalikat saa paikoilleen niin loppupelissä kohta jotkut tappi bilstenit olisi ajanut saman asian (syvä kokemus -90 luvulta rallipoluilta.)
Pakko yksi esimerkki laittaa,joskin poikkeaa aiheestaa mutta hyvä esimerkki mutta väärä automerkki:
Toyota Starlet -80:
-2K mootori huimat 1217cm3, tehoja 135hv (kansi by Inkinen)
-vakiolaatikko, vahvistetuilla putkisokilla :lol:
-GT corollan perä 4.127 välitys
-Edessä coil over by bilstein, takana tappi sellaiset.
-Tunturi rallissa vuonna -93, 1600cm3 luokassa luokan 2 sija B junnuissa
-Budjetti paketti kokonaisuudessaan mutta hienosti toiminut paketti

Re: SN 95 5.0 GT -95 moottorin päivitys

Lähetetty: 08 Syys 2013, 21:51
Kirjoittaja kekkonen68
Öljykorkin putkessa oleva letku vedetty ilmanputsarin haitariin ja kone toimii ok. Ennen tätä pvc venttiili mekkaloi itsekseen, kun koneesta kuului pienillä kierroksilla ihmeellinen naksutus, mutta nyt hävisi pois moinen ääni?