Sivu 2/2

Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo

Lähetetty: 01 Touko 2013, 22:26
Kirjoittaja 95GT_extreme
Ja vielä loput autot :D
20130501_150517_resized.jpg

Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo

Lähetetty: 02 Touko 2013, 20:17
Kirjoittaja TK65
Kiitos meidänkin puolesta

Yritin jo eilen laittaa viestin, mutta aina näiden tietokoneiden kanssa käy joku kämmi. Onneksi vuonna 65 ei ollut tietoneita, ainakaan autoissa niin pääsi hyvin kotiin asti.
Oli kiva vetää letkaa vanhaa kuninkaantietä. Toivottavasti ne kaksi eivät eksyneet liian kovan vauhdin takia. Haluaisinkin palautetta vauhdista, se tuntui olevan yllättävän vaikeaa tietää mennäänkö liian lujaa, vai liian hiljaa. Ainakin uudella kalustolla olisi tietenkin mukavaa paahtaa mutkaista asvalttitietä vähän lujempaa, mutta letkan hännillä haitariliike tekee vauhdista hurjan. Tästä on joskus tullut annettua palutetta(Porissa) letkan vetäjälle, jonka homma ei olekaan ihan yksinkertainen, huomasin.

Jokatapauksessa kiva tapahtuma ja sopii suositella useammallekin lapsiperheellekin. Vapusta huolimatta varsin siisti tunnelma.

Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo

Lähetetty: 02 Touko 2013, 21:15
Kirjoittaja musfire
Kuulin syrjäkorvalla jonkun kommentoivan, että vauhti oli just sopia. Jossain muualla oli 60 alueella joutunut ajamaan 100, että pysyi perässä. Kaupungissa valot katkoo letkan, mut sille ei edes John McClane voi mitään. Letkan peräpäässä ajaneena homma meni hienosti (vauhti oli just hyvä minunkin mielestä), useammankin kerran pystyin laskemaan letkan automäärän. Pisteet kärkikarvaajille!!!

Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo

Lähetetty: 03 Touko 2013, 20:05
Kirjoittaja Homer65
Letka-ajossa pätee aina sama sääntö, mitä FunRunissakin painotetaan:" pidä huoli, että näet takana ajavan auton". Näin ajettaessa, ei kukaan jää letkasta.

Re: Vappu cruising 1.5 Helsinki-Porvoo

Lähetetty: 04 Touko 2013, 00:21
Kirjoittaja 95GT_extreme
Peräpään valvojana totean että vauhti oli ihan sopiva. Hyvin kesti perässä ja maisemiakin kerkes kattelemaan :D .
Tottahan se on että jos on risteyksiä/isolle tielle käännöksiä niin sellaisissa paikoissa jono venyy. Sen takia onkin hyvä että käännöksien jälkeen ajelee ehkä vähän hitaammin niin jono rupeaa paremmin tiivistymään.