Re: Vaihdelaatikoiden tehonkesto?
Lähetetty: 20 Huhti 2015, 18:58
Harrastetaas vähän topic-nekrofiliaa ja nostetaan tätä
-94 GT 5.0:aan sormet syyhyää ensitalvelle tehdä hieman päivitystä, helpot bolt-on modit kesän aikana edellisten jatkeeksi ja kannet+nokka varmasti menee talven pimeinä iltoina kiinni ja samalla vaivalla "premium rebuild kit" eli takomännät ja kiertarit jotka kestävät tulevienkin kesien virityskuumeen
2016 keväälle tavoitteena ylittää se 300hp. Yli 200tkm ajettu laitos mutta laatikko tuntuu toimivan täydellisesti ja öljykin on aistinvaraisen tarkastuksen mukaan tervettä sekä tuoretta.
Mieli tekisi kovasti rakentaa kaikki niin ettei luotettavuuden kanssa tule ongelmia ja kokoonpano myöskin kestää virityksen arkiajossa. Tässähän on jo näköjään vakiona cooleri jonka ajattelin päivittää kylläkin tämän topicin hyvien vinkkien mukaisesti ainakin tuplasti isompaan vaikkei autolla ajetakaan jatkuvasti jarrupolkimen päällä seisten.
Haaveissa siintää myös laatikon softaus tai paremminkin controlleri jolla laatikon toiminta saadaan tarpeiden mukaan hieman täsmällisemmäksi ts.sporttisemmaksi
Kannattaako suoraan tilata uudet sisuskalut punaisine levyineen ja kevlarpantoineen ts. onko todennäköistä että hyvin toimiva aski porsii reilun 300hp:n kohdalla? Miten tuon askin päivittäminen itsessään onko järkevää ja mahdollista yrittää itse tehdä kun työkalut pysyy käsissä, onhan noita ryssinyt kuitenkin ihan "ammattilaisetkin"
Avaimet käteen ratkaisuna +500hp askit tuntuu olevan rapakon takana 2000usd luokkaa ja kamat eivät kuitenkaan ole paljon yli neljäsosaa tuosta joten silti kannattanee teettää täällä ennemmin kuin tilata uusi aski mikäli tarve tulee.

-94 GT 5.0:aan sormet syyhyää ensitalvelle tehdä hieman päivitystä, helpot bolt-on modit kesän aikana edellisten jatkeeksi ja kannet+nokka varmasti menee talven pimeinä iltoina kiinni ja samalla vaivalla "premium rebuild kit" eli takomännät ja kiertarit jotka kestävät tulevienkin kesien virityskuumeen

Mieli tekisi kovasti rakentaa kaikki niin ettei luotettavuuden kanssa tule ongelmia ja kokoonpano myöskin kestää virityksen arkiajossa. Tässähän on jo näköjään vakiona cooleri jonka ajattelin päivittää kylläkin tämän topicin hyvien vinkkien mukaisesti ainakin tuplasti isompaan vaikkei autolla ajetakaan jatkuvasti jarrupolkimen päällä seisten.
Haaveissa siintää myös laatikon softaus tai paremminkin controlleri jolla laatikon toiminta saadaan tarpeiden mukaan hieman täsmällisemmäksi ts.sporttisemmaksi

Kannattaako suoraan tilata uudet sisuskalut punaisine levyineen ja kevlarpantoineen ts. onko todennäköistä että hyvin toimiva aski porsii reilun 300hp:n kohdalla? Miten tuon askin päivittäminen itsessään onko järkevää ja mahdollista yrittää itse tehdä kun työkalut pysyy käsissä, onhan noita ryssinyt kuitenkin ihan "ammattilaisetkin"
