Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Jarvis kirjoitti:Joko noita ajovuoroja on jaettu vauhdin ja osaamisen mukaan? Meinaan vaan, että tuo rataan tutustuminen on tuolla keskellä ja ensikertalaisena Ahvenistolla ja radalla (jos vuosien takaisia jäärata sladeja ei lasketa) niin olisi hyvä päästä ensin tutustumaan rataan ja linjoihin ja sitten vasta "ajamaan"...
Ajattelin vain...
Pidetäämpä aihetta ylhäällä kun se lähestyy. Ja ajovuoroista Jarvikselle vihjeenä että aiemmin siellä ei ole vauhtien mukaan muuten rajattu kuin se
ilman kypärää ajettava tutustumislenkki. Vaan jos haluat tutustumaan linjoihin ym. niin kannattaa kysellä varikolla rataa enemmän kiertäneitä opastaan ennen omaa ajoa. Itse en paljoa ole tuolla Ahvenistolla "uskaltanut" täysiä yrittään mutta kyytiin kyllä pääset tutkailemaan meikäläisen linjoja jotka kyllä
saattaa olla vääriä useissa paikoissa. Jyri tuossa aiemmin laittoi linkkiä ajolinjoista sekä TM:n ratakierrospankki myös antaa hyviä vihjeitä linjoihin.
Ja mä voin _yrittää_ järkätä tota rajotettua nopeutta aikasemmaksi, mutta en voi luvata mitään.. Kun 90% porukasta on ajanut tuolla aiemminkin, ja odottavat sitä hetkeä kun saa antaa pollelle kauroja oikein kunnolla..
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Hienoo oli taas päästä ahvenistolle ja kelikin suosi ajaminen meni sitte enemmän driftailuks ku mitää pitoa nois kiinan kumeissa, mut ei ainakaa puskenu niin paljoo ja tein taas itteni ja olin varmaa ainoo joka pyöräytti sprintissä
Ford Mustang 2000 V6
Jokainen tie päättyy joskus, mutta koko elämämme toistelemme samaa kysymystä: "Mikä kone?" Niin se on, suomalainen mies on automies, loppuun asti!
Olipahan melkoinen hevosmiesten ylivoiman näyttö sprintissä, kolme ekaa sijaa mussemiehille, ja kaikki vissiin 0,5 sekan sisään
Ja veskulle kiitos lippumiehenä toimimisesta, tais olla aika pitkä se viimenen lippuvuoro, toivottavasti sprintin voitto vähn helpotti asiaa, ja toivottavasti sait ajaa silti tarpeeksi
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Joo kyllä oli hieano päivä ja mustankit suorastaan ylivoimaisia sprintissä vaikka toi oma suoritus nyt ei nii häävi ollutkaan
Oli paljon porukkaa liikkeellä oliskohan tuo vaikuttanut tuo 110db raja mitään ? Suuret kiitokset voi välittää järjestävälle Clubille oli kivaa ja autot oli hienoja
Kyllä meni kolmikko kovaa. Ei varmaan aikaisemmin fomocossa oo moista menestystä tullut meidän kerholle. Sääkin oli taas säädetty t-paita keliks niinkuin viime vuonna
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 - ______________________________________
-06 GT
-90 GT
FBFIN65 kirjoitti:Joo kyllä oli hieano päivä ja mustankit suorastaan ylivoimaisia sprintissä vaikka toi oma suoritus nyt ei nii häävi ollutkaan
Oli paljon porukkaa liikkeellä oliskohan tuo vaikuttanut tuo 110db raja mitään ? Suuret kiitokset voi välittää järjestävälle Clubille oli kivaa ja autot oli hienoja
Olithan sä Kari neljäs!
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
No sehän oli yllättävää, kun ei oikein tuntunut että olis menny mitenkään hyvin, enkä sitte jäänyt ees kyselemään tuloksia ku ajattelin että kaikki muut meni niin pirun kovaa
Latailen kuvia sivuille http://maamu1.kuvat.fi/kuvat/ ja niissä ei ole valitusoikeutta, kuhan vaa räpsin tietysti, joku voi ilmoittaa jos itsensä/autonsa kuva häiritsee ni otetaan pois. Jostain autoista saattaa löytyä useampi kuva
Ville K kirjoitti:Olipahan melkoinen hevosmiesten ylivoiman näyttö sprintissä, kolme ekaa sijaa mussemiehille, ja kaikki vissiin 0,5 sekan sisään
Ja veskulle kiitos lippumiehenä toimimisesta, tais olla aika pitkä se viimenen lippuvuoro, toivottavasti sprintin voitto vähn helpotti asiaa, ja toivottavasti sait ajaa silti tarpeeksi
Kiitäppä Ville meidän kaikkien Mustangclubilaisten puolesta perinteisesti hienosti järjestetystä ratapäivästä koko CRSC:n tiimiä.
Sain ihan riittävästi sitä rataa ajettua ennen sprinttiä eli ei haitannut yhtään tuo pitempi lippusessio lopussa. Ja vielä yksi pyyntö,
voisitko Ville myös tänne meidän sivustolle laittaa sprinttiajat jossainvaiheessa kun ei välttämättä kaikki seuraa Cossuclubin foorumia.
Kiitos järjestävälle taholle täältäkin. Omat suoritukset oli taas mitä oli, sprintissä koitin panostaa näyttävään lähtöön ja reisille meni sekin...
Ahtopainetta on ainakin ollut sopivasti, neula oli jumittanut ns. tappiin
Ja välijäähdyttimen kiertovesipumpun käyttötunnit oli laskettu vähän turhan tarkalle, päätti paluumatkalla laskea sisältönsä Linnatuulen parkkipaikalle
1. Vesa Mattila Mustang Boss 302: aika1 1.06.84 aika2 1.04.84
2. Petri Laitinen Mustang 67 HT: aika1 1.06.10 aika2 1.05.28
3. Mika Kosola Shelby GT 500: aika1 1.07.06 aika2 1.05.41
4. Kari Keloaho Saleen aika1 1.07.09 aika2 1.06.34
5. Petri Lahti Fiesta aika1 1.06.38 aika2 1.07.06
6. Antti Piispanen Sierra Cosworth aika1 1.08.40 aika2 1.07.00
ja loput voi katsoa oman aikansa täältä:
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Kiitos vaan mukin puolesta tapahtumaan vaikuttaneille! Kiva oli ajella ne muutamat kierrokset ja sprintti. Spesiaali kiitos "kettufarmin" tytölle sprinttituloksista, ei tarvinnu turhaan tunkea lärvikirjaan, kun oon tarkotuksella moisesta pois pysynyt.