Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
On joo.
Ilman tuota mustaa konepeittoa auton kyljessähän voisi lukea isolla: WHITE POWER ??
sais kukkahattutädit huudella rasistia kylillä
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
jos tänne pääsee vois yrittää taas olla nopein 5litranen voi olla että joutuu bieksämäelle vaan lähtee.. tai oikeastaan sinne mennään mihin luvataan parasta keliä
No niin, se alkaa olla jo ihan kohtuullista kyytiä.
En taida sitten kuitenkaan vielä sua haastaa, kun mulle ei ole konepuolelle mitään päivityksiä tullut talven aikana. , mutta jos pitoa olis hiukan enemmän kuin viime vuonna.
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
Haastanpa taas viimekesän malliin Fastbackin( -71 460) , Sport 65n ( -67 Fairlane " 460") ja Calypson( -69 408 ) kossupullon hinnalla mukaan ikinuorten fordveekasisävellahjaan !
Säännöt samat kuin viime vuonna: eurokossu pottiin ja nopeimman ajan Natikoissa ajanut tulee sellaiseen känniin että lauantain iltabileissä tanssiaskeleet irtoaa aivan eri malliin kuin vakiokunnossa.
Ahti kirjoitti:Falcon tuntui jäävän suunnilleen ehjäksi dynosession ja Hyvinkään lentokenttäsudittelujen jäljiltä, joten kai sen vois tulla rikkomaan Alastarolle..
Unohtui ja olis jääny väliin muutenkin toi hyvingään juttu. Mihin aikaan sai sudittua??
Haastanpa taas viimekesän malliin Fastbackin( -71 460) , Sport 65n ( -67 Fairlane " 460") ja Calypson( -69 408 ) kossupullon hinnalla mukaan ikinuorten fordveekasisävellahjaan !
Säännöt samat kuin viime vuonna: eurokossu pottiin ja nopeimman ajan Natikoissa ajanut tulee sellaiseen känniin että lauantain iltabileissä tanssiaskeleet irtoaa aivan eri malliin kuin vakiokunnossa.
Hei kaikille höpönassuille ja kiitos haasteesta! Vastaan fordveekasisävellahjaan haastamalla Fastbackin( -71 460) ja Calypson (-69 408) ja Futuragen (-80 408) rata-ajoon ja samalla korotan hinnan kahteen eurokossuun!
Vuodentakaisessa sävellahjan osallistujista oli parhaillaan 3 autoa 4:stä varikolla enempi tai vähempi halvaantuneina. Hallin päivien porukasta taisi 2 autoa 5:stä selvitä omin avuin kotio. Mikäli suhde säilyy tämmöisenä, niin taitaa meidän perinteisessä Sävellähjan finaalissa jos ei jo esikarsinnoissa iskeä taas "wholy crap Batman".
Pyhä Henry Fordin henki ei ole ollut meille armollinen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
mä osallistun sitten joskus myöhemmin. pidää laihduttaa ensin ajoneuvoa. siis hommata kevyempi koppa.
erästä osamyyjää lainaten " tee kilpa-auto ja lakkaa hajottamasta osia ton monen tonnin valaan kanssa."
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie61 kirjoitti:mä osallistun sitten joskus myöhemmin. pidää laihduttaa ensin ajoneuvoa. siis hommata kevyempi koppa.
erästä osamyyjää lainaten " tee kilpa-auto ja lakkaa hajottamasta osia ton monen tonnin valaan kanssa."
Ehdotus: Fairlane -64 Thunderbolt. Ehkä replica kun originaalit taitaa olla kiven alla. Ei taida kyllä 429 upota Faikun nokalle helpolla.
En kyllä ole tarkemmin tietoinen FE / 385 sarjan mottien kokoeroista mutta eipä se 427:kaan Thunderbolttiin helpolla uponnut.
Onhan sulla Galaxiesta jo Thunderbolt skooppi valmiina