Mustangin huollot
Re: Mustangin huollot
täällä kun näitä hyviä neuvoja saa niin mikäs akku Mustang 2006 Gt Aut. olis paras 60 vai 70 Ah. onko siinä jotain estettä että ei vois laittaa 70 ah. akkua . Mulla on ollut Autocraft Silver Battery, Group size 40 R 590 CCA mikä lienee Ah siinä vanhassa ollut varmaan 60 .
näin on, olin ajatellut ostaa Vartan jos löytää semmosta mallia mikä sopii paikalle ilman suurempaa kikkailua!
jo kyllä se normaaliin cruisailuun olis tarkoitus hankkia 
ei kai musseen tämöistä tarttee tehdä jos vaihtaa akun? Huom! Akun vaihto on ilmoitettava auton ohjainlaitteeseen diagnoositesterillä.
ei kai musseen tämöistä tarttee tehdä jos vaihtaa akun? Huom! Akun vaihto on ilmoitettava auton ohjainlaitteeseen diagnoositesterillä.
niin että huoltoon pitäis ehkä mennä ja vaihtaa se, kun ei itellä ole orja-akkua ja nollata se komputteri samalla kun akku tyhjeni talvella.
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Paristakin eri S197 mallista on akku ollut irti kymmeniä kertoja ja talvet aina.stefu59 kirjoitti:niin että huoltoon pitäis ehkä mennä ja vaihtaa se, kun ei itellä ole orja-akkua .
Ei ole ainakaan minulla mitään ongelmia ollut, vain radion kanavat on täytynyt hakea uusiksi.
-Talveksi kannattaa ottaa akku (kenkä) irti. Se cd-soitin vaihtaja hakkaa itsensä hajallle, jos varaus pääsee laskemaan seisonnassa liian alas.
(on kuulemma muutama soitin itsestään talvella näistä hajonnut)
-Tai sitten ylläpitolaturi koko seisonnan ajaksi, jos sähköä on lähellä.
-Tai ajaa autolla läpi talven
- Juha -
Ok, tekeekö Cd-vaihataja hommia vaikka ei sisällä olis cd.tä kiitos vinkistä. Ei muuta kun uutta akkua sisään ja banaalle 
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Kyllä tekee.stefu59 kirjoitti:Ok, tekeekö Cd-vaihataja hommia vaikka ei sisällä olis cd.tä
- Juha -
kai siinä niin pääsi käymään kun akun virta väheni niin että toi anti-theft system lamppu jäi palamaan eikä lähtennyt käyntiin vaikka kaikki muut varoitusvalot paloi, latasin akun ja taas kaikki toimi mutt kyllä mä luulen että vaihdan akun kumminki ei ole mukava jäädä keskellä kaupunkii parkkiin 
- CFR-759
- Aina äänessä
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Ota mitat akusta kun en ole varma onko USA-malleissa eri akku kuin Känädä-mallissa. Itselleni vaihdoin 57285 numeroisen akun joka on 74Ah 278x175x175mm.stefu59 kirjoitti:täällä kun näitä hyviä neuvoja saa niin mikäs akku Mustang 2006 Gt Aut. olis paras 60 vai 70 Ah. onko siinä jotain estettä että ei vois laittaa 70 ah. akkua . Mulla on ollut Autocraft Silver Battery, Group size 40 R 590 CCA mikä lienee Ah siinä vanhassa ollut varmaan 60 .
Eli lähinnä mittaa minkäkokoinen tellinki on ja sen mukaan siihen tilaan sopiva hyvä akku. Esim. uudessa Bossissa on pienempi akku "painonsäästösyistä" (?)
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110