Hienoa että auto toimi vaikka haasteita kuulosti olleen. FHRA:lla saattaa tulla vielä testipäiviä, kannattaa olla kuulolla. Eihän sitä ikinä tiedä. On siellä joku kotona pellin alla. Mitäs sanotte, pitäiskös ottaa tehokkaiden Fordin invaasio 2.6.2012 V8 & GTI päiville? 11s Fordeja ei noilla päivillä paljoa näe, joten mun mielestä olisi varaa parantaa. Jotain on suunnitteilla, tähän vielä palataan.
408W, millä alakerralla n. 600hv?
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: 408W, millä alakerralla n. 600hv?
Boxerit ovat parhaimmillaankin vain jalassa. Meillä oli kaverin häät, joten volkkaripäivät jäivät käymättä. Hyvä niin näemmä, olisi vaan palanut käämit tai saanut turpaansa kun olisi mennyt neuvomaan rataryhmää??
Se on muuten sellainen juttu, että neljän vuokan aikana on joka vuosi hukkunut yksi harja...
Hienoa että auto toimi vaikka haasteita kuulosti olleen. FHRA:lla saattaa tulla vielä testipäiviä, kannattaa olla kuulolla. Eihän sitä ikinä tiedä. On siellä joku kotona pellin alla. Mitäs sanotte, pitäiskös ottaa tehokkaiden Fordin invaasio 2.6.2012 V8 & GTI päiville? 11s Fordeja ei noilla päivillä paljoa näe, joten mun mielestä olisi varaa parantaa. Jotain on suunnitteilla, tähän vielä palataan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- jls
- Addikti
- Auto: 1965 Fastback 351
Re: 408W, millä alakerralla n. 600hv?
Fastback kirjoitti: Mitäs sanotte, pitäiskös ottaa tehokkaiden Fordin invaasio 2.6.2012 V8 & GTI päiville?
Joo, perustakaa vaikka oma kerho
T: tehoton 13s Ford.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
-Growing Up Is Overrated-