Mistä meistit runkonumeroa varten?
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Juu, tehty mikä tehty.
En kyllä älynnyt tuolloin selvitellä perinpohjin tuota vaihtoehtoa, että olisi kysynyt mahdollisuuutta käyttää jompaa kumpaa noista iskaritornien takapuolella olevista numeroista.
Eli kannattanee varmaan selvittää, että saisiko siirrettyä runkonumerotiedon viittaamaan noihin lokasuojan alla piilossa oleviin leikkaamalla palan pois jos numero tuolla pellin alla piileskelee (niinkuin minullakin, mutta onpahan nyt suurilla numeroillakin tuossa iskaritornissa), siis jos tuo virallisen numeron pelti menee vaihtoon.
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html
En ole tällä hetkellä tähtäämässä museointiin oman autoni kanssa, eli vaikka ei haittaisi tuo siirto museorekisteröinnin suhteen niin ei vaikuta suuntaan tai toiseen omalta kohdaltani.
En kyllä älynnyt tuolloin selvitellä perinpohjin tuota vaihtoehtoa, että olisi kysynyt mahdollisuuutta käyttää jompaa kumpaa noista iskaritornien takapuolella olevista numeroista.
Eli kannattanee varmaan selvittää, että saisiko siirrettyä runkonumerotiedon viittaamaan noihin lokasuojan alla piilossa oleviin leikkaamalla palan pois jos numero tuolla pellin alla piileskelee (niinkuin minullakin, mutta onpahan nyt suurilla numeroillakin tuossa iskaritornissa), siis jos tuo virallisen numeron pelti menee vaihtoon.
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html
En ole tällä hetkellä tähtäämässä museointiin oman autoni kanssa, eli vaikka ei haittaisi tuo siirto museorekisteröinnin suhteen niin ei vaikuta suuntaan tai toiseen omalta kohdaltani.
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Voiolla teilläpäin että kelpaakin, meillä satuu olemaan sen verran tarkat tarkastajat, että mitä tahaansa sätöstelyjä ei kelpuuteta. Mutta tietenkin käyttis pelissä on aivan sama, onko tuo numero präntti missä hyväänsä minkä katsuri hyväksyy. Toisaalta museo pelillä ei saa ajaa lain mukaan kuin kuukauden vuodessa, siksi minä en pilaa omaani museo höyrötyksellä, saa ajaa vapaasti niin paljon kuin sielu sietää. Eikä tule konkurssi vakuutus eikä käyttöveron takia.Ville K kirjoitti:Kelpaa, ihan varmasti.ROKI kirjoitti:Ei kelpaa ainakaan museo auto tarkastuksessa jos joskus yrität.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Kannattais muuten kysellä aina enste, kun rupeaa pilkkomaan että mitä kannattaa tehdä. Onnea ja menestystä rojektin parissa .starsky kirjoitti:Juu, tehty mikä tehty.
En kyllä älynnyt tuolloin selvitellä perinpohjin tuota vaihtoehtoa, että olisi kysynyt mahdollisuuutta käyttää jompaa kumpaa noista iskaritornien takapuolella olevista numeroista.
Eli kannattanee varmaan selvittää, että saisiko siirrettyä runkonumerotiedon viittaamaan noihin lokasuojan alla piilossa oleviin leikkaamalla palan pois jos numero tuolla pellin alla piileskelee (niinkuin minullakin, mutta onpahan nyt suurilla numeroillakin tuossa iskaritornissa), siis jos tuo virallisen numeron pelti menee vaihtoon.
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html
En ole tällä hetkellä tähtäämässä museointiin oman autoni kanssa, eli vaikka ei haittaisi tuo siirto museorekisteröinnin suhteen niin ei vaikuta suuntaan tai toiseen omalta kohdaltani.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Meneepä vähän (taas) offtopicciin, mut on melkein meikäläisen 262246 "pikkuveliauto". hyvin samoilla päivämäärillä valmistunut.starsky kirjoitti:
Oma ht66:
Warranty Number 6F07C278579
Assembly Plant F = Dearborn
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
-
- Aktiivi
- Viestit: 135
- Liittynyt: 26 Loka 2010, 20:03
- Auto: Mustang HT -68 351 C4
- Paikkakunta: Orimattila
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Kun pari vuotta sitten rekisteröintikatsastin tuon 67: n, olin valmiiksi leikannut repsikan lokariin kolon mistä näkyy valmistenumero. Näytin inssille ruttaantuneen kuskinpuolen pellin ja sen numeron ja sanoin että pelti menee vaihtoon. Merkitsi tiedostoihinsa, että valmistenumero oikessa sisälokasuojassa.
Mustang HT 1968 351 C4
Kawasaki S2 350 -72 useita.
Solifer 3 Speed 1968
Kawasaki S2 350 -72 useita.
Solifer 3 Speed 1968
Re: Mistä meistit runkonumeroa varten?
Mulla on -66 mallissa numerot myös helmapellissä (kotelossa).
1966 HT 347 Stroker