Vilkun omituinen toiminta

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
musse1967
Addikti
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Re: Vilkun omituinen toiminta

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

mulla oli sama ongelma noiden taiwan vilkkujen kanssa eikä niitä saatu toimimaan kunnolla missään vaiheessa. Ostin kalliit fordin omat mutta eipä ole ongelmia enää, ei ole polttimon vaihto enää taitolaji ja vie 4h kun yrittää saada kantaan kiinni niin että yhdistää :D
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Mistäs noita orggiksia saa??
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Mulla pitäs homer olla orkkikset käytetyt jemmassa, tsekkaan ja palaan asiaan. Ei oo kyllä mitenkään priimat, mutta ei oo hintakaan :wink:
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
musse1967
Addikti
Auto: Mustang 1967 coupe, 351w, väri musta

Viesti Kirjoittaja musse1967 »

Homer65 kirjoitti:Mistäs noita orggiksia saa??
ostin tuolta powermustang.fi mieheltä ne. Toimitti suoraan tallille kun kyselin niitä.
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tuosta taivani vastaisuudesta viellä että, miten ihmeessä se tuntuu olevan joka helv.... asiassa se taivanin valmiste se suurin syy. Mielestäni se ei pidä paikkaansa, minun kyseisessä kattilassa on kaikki lamput taivan tuotetta ja toimii moitteetta, kunhan ei tunge niihin amerikan paska polttimoita. Laitoin kaikki polttimot philipsin valmistetta, yhtään poltinta ei ole kyrvähtänyt taivan lamppujen takia, ja toimii mainiosti. Minun kattilassani on muuten hätävilkut ja vielläpä toimivatkin. Katkaisija on hanskalokeron vasemmassa yläkulmassa, mutta tällä haavaa eri kohdassa kun poppikoneet valtasi hanskiksen vasemman laidan. Minä vaihdoin vilkkukytkimen kun rupesi vilkut ja jaruvalot viturehtamaan, ja taka valojen maatot korjasin niin ei ole ollut valo ongelmia viimmeiseen 10 vuoteen, samalla releistin ajovalot ja sumarit. On muuten kanadan tuonti 67 toukokuussa tullut lahteen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Konepelti ja etuhiekkapelti Taiwanin tuotteita aikoinaan... Täyttä paskaa molemmat!!! En niin surkeeta peltiä oo tavannu kuuna päivään joten mä jätän nää taiwanin tuotteet ihan omaan arvoon. Ei vaan sovi mun kiesiin.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Sama täällä, vaikka toisaalta osa merkkituotteistakin tulee jostain idästä. Vielä Rokin kotikontujakin idempää :lol: .
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Ville K
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Mää homer kaivelin ne vilkut esiin, ja kas vaan, fomoco-lasit oli vilkuissa, mutta pohjissa luki made in taiwan ja toinen oli polttimonpesästä jo tukevasti ruosteessa sekä kromit entiset :? :oops:
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Scott tragelta saa hyviä toimivia, nekin on valmistettu ( TAIWANISSA ) helv.... hyvin on toimineet, amerikan pas...... lähtee kromi kukkimaan jo 5 vuoden jälkeen.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Homer65 kirjoitti:Sama täällä, vaikka toisaalta osa merkkituotteistakin tulee jostain idästä. Vielä Rokin kotikontujakin idempää :lol: .
Hienoa Homer olet jäljillä, meiltä on viellä aikamoinen hoikonen sinne taiwaniaan. Mutta sieltä tulee vaan erinomaista tavaraa meittin mustankeihimme, näin se vaan on.
Vastaa Viestiin