No jumankauta, olinhan mä. Irroittelin tota foxin etupuskuria... Ihmettelinkin, että kukas pillipiipari siellä huudattaa!Ville K kirjoitti:Olikos arrakis tossa pari tuntia sitten tallilla? Soittelin pilliä kohdalla kun kerrankin muistin ja oli tavarajuna alla
Olikko se sinä..?
Valvoja: Ville K
Re: Olikko se sinä..?
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Aprilia Tuareg 660
- Viesti:
Musta SN bongattu jossa Steeda-tarrat laihialla 8.5. Valkoinen SN GT tai V6 bongattu Seinäjoella 10.5. n. klo 19 lähellä Eepeen Katsastusta, itsekin tuolloin omalla Cobralla matkassa.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Tämmöinen tuli bongattua Tikkurilassa tänään

upean näköinen oli ja mahtavat äänet.

upean näköinen oli ja mahtavat äänet.
Ford Mustang GT, 2011
Musta avo SN tampereella, perässä ajeltiin mutta ei moikannut takaisin vaikka peilistä varmasti huomasi..
Ja valkoinen s197 roush, morjesteltiinkin..
Ja lukuisia muita amerikan autoja tampereella liikenteessä
Ja valkoinen s197 roush, morjesteltiinkin..
Ja lukuisia muita amerikan autoja tampereella liikenteessä
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- mutkanen
- Addikti
- Auto: Ford Mustang -84 3.8 L
Ford Mustang Mach1 -73 - Paikkakunta: Lempäälä
Valkoinen SN tuli tänään päivällä vastaan vesilahden keskustassa.
Ford Mustang L -84 (Reino)
Ford Mustang Mach1 -73
Ford Mustang Mach1 -73
- MustangSally
- Aktiivi
Tänään Ylöjärvellä venailin metsäkylän risteyksessä kun ohi kiihdytteli kuuluvasti valkonen sn. Eka meni pasmat sekasin kun katoin että ompas siinä hieno kaara, ai, sehän on samantapainen kun mulla mutta vanhempi koska kerkesin pongaan just vaakasuuntaiset takavalot. Ilmeisesti coupe koska katto oli päällä vaikka ite tarkenin avolla bikineissä:)
1997 V8 convertible, CiiSTi peli:)
-
Lintunen
- Mega-addikti
- Auto: Ford Thunderbird SC -93
Team Koskenkorva siinä kotiutui kevätratapäivältä. Pappacosworth kaasutteli ihan tahallaan kuuluvasti, jotta huomaisit meidät, koska me bongattiin sut jo ennemmin. Cobralla oltiin matkassa.MustangSally kirjoitti:Tänään Ylöjärvellä venailin metsäkylän risteyksessä kun ohi kiihdytteli kuuluvasti valkonen sn. Eka meni pasmat sekasin kun katoin että ompas siinä hieno kaara, ai, sehän on samantapainen kun mulla mutta vanhempi koska kerkesin pongaan just vaakasuuntaiset takavalot. Ilmeisesti coupe koska katto oli päällä vaikka ite tarkenin avolla bikineissä:)
(Thunderbird SC -90)
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
(Thunderbird SC -94)
(Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
HöhLintunen kirjoitti:Team Koskenkorva siinä kotiutui kevätratapäivältä. Pappacosworth kaasutteli ihan tahallaan kuuluvasti, jotta huomaisit meidät, koska me bongattiin sut jo ennemmin. Cobralla oltiin matkassa.MustangSally kirjoitti:Tänään Ylöjärvellä venailin metsäkylän risteyksessä kun ohi kiihdytteli kuuluvasti valkonen sn. Eka meni pasmat sekasin kun katoin että ompas siinä hieno kaara, ai, sehän on samantapainen kun mulla mutta vanhempi koska kerkesin pongaan just vaakasuuntaiset takavalot. Ilmeisesti coupe koska katto oli päällä vaikka ite tarkenin avolla bikineissä:)

pics or it didnt happenMustangSally kirjoitti: ite tarkenin avolla bikineissä:)
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Aprilia Tuareg 660
- Viesti:
Ja mä pervo huomasin lähinnä auton. Kai mä olisin pirättänyt jos olisin bikinitkin huomannut;-)
#ECU tuning Ford 1987-2019#
- mutkanen
- Addikti
- Auto: Ford Mustang -84 3.8 L
Ford Mustang Mach1 -73 - Paikkakunta: Lempäälä
Bauhausin pihassa tänään -65? sininen avomusse, oli ihan pakko parkkeerata viereen jos vaikka reinostakin putois katto pois. 
Ford Mustang L -84 (Reino)
Ford Mustang Mach1 -73
Ford Mustang Mach1 -73
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
"Pervo" on kaiketi katellu bikineitä slaalomissakin, kun pisteet Lintuselle 2-0.Pappacosworth kirjoitti:Ja mä pervo huomasin lähinnä auton. Kai mä olisin pirättänyt jos olisin bikinitkin huomannut;-)
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Nimimerkki tare bongattu tällä viikolla moneen otteeseen, polttamassa kumia SN:llä, nyt kun se näköjään jaksaa kun on uus perävälitys
Tosta olis videonpätkääkin, muttei sitä kuulemma saa laittaa kun siinä näkyy kilpi, vai onko syy siinä, että musse on kakskilpinen, ainakin näky olevan edessä ja takana kilpi
Niin ja tänään mä bongasin taren kiskomassa jotain vihreetä SN:n raatoo trailerilla kotiinsapäin, ja vielä mun chevyllä! Stanan viiksivallu
Tosta olis videonpätkääkin, muttei sitä kuulemma saa laittaa kun siinä näkyy kilpi, vai onko syy siinä, että musse on kakskilpinen, ainakin näky olevan edessä ja takana kilpi
Niin ja tänään mä bongasin taren kiskomassa jotain vihreetä SN:n raatoo trailerilla kotiinsapäin, ja vielä mun chevyllä! Stanan viiksivallu
Niin ja mä näin sut vetämässä ja hinkkaamassa jotain cort Tiinaa ...Ville K kirjoitti:Nimimerkki tare bongattu tällä viikolla moneen otteeseen, polttamassa kumia SN:llä, nyt kun se näköjään jaksaa kun on uus perävälitys![]()
Tosta olis videonpätkääkin, muttei sitä kuulemma saa laittaa kun siinä näkyy kilpi, vai onko syy siinä, että musse on kakskilpinen, ainakin näky olevan edessä ja takana kilpi![]()
No näin kyllä Ikaalisten rampilta lielahteen asti hannua audilla takana ja eessä...
Jaa videoo vai
-96 Mustang 4,6
-93 Gmc sierra 6.5td 4x4
-79 Honda 750 äffä
-93 Gmc sierra 6.5td 4x4
-79 Honda 750 äffä
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Määkin näin taren mussea lauantaina, edestä ja takaa, olihan se kerran ohi mentävätare kirjoitti:Niin ja mä näin sut vetämässä ja hinkkaamassa jotain cort Tiinaa ...Ville K kirjoitti:Nimimerkki tare bongattu tällä viikolla moneen otteeseen, polttamassa kumia SN:llä, nyt kun se näköjään jaksaa kun on uus perävälitys![]()
Tosta olis videonpätkääkin, muttei sitä kuulemma saa laittaa kun siinä näkyy kilpi, vai onko syy siinä, että musse on kakskilpinen, ainakin näky olevan edessä ja takana kilpi![]()
Niin ja tänään mä bongasin taren kiskomassa jotain vihreetä SN:n raatoo trailerilla kotiinsapäin, ja vielä mun chevyllä! Stanan viiksivallu![]()
No näin kyllä Ikaalisten rampilta lielahteen asti hannua audilla takana ja eessä...
Jaa videoo vai
Ja lauantai-iltana jyväskylästä palatessa, korpilahden kohdalla "uudempi" ( 99-04) Sn-korinen oranssi avo, oli komeen näköinen ilta-auringossa