C4 turbiinin suojaus
C4 turbiinin suojaus
Koneen välipelti jättää turbiinikotelon alaosan avoimeksi. Voiko tuon reiän tukkia vai onko tarkoitus että se on avoin (parempi jäähdytys?) ja kerää kaikki kurat ja paskat turbiinikoteloon?
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: C4 turbiinin suojaus
Voi tukkia, ainaki mun mielestä...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: C4 turbiinin suojaus
Kannattaa ehdottomasti tukkia. Alunperinkin siihen kuuluu pelti, jolla se on tukittu.
-
Galaxie61
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: C4 turbiinin suojaus
voihan sen tukkia, niinkun jo sanottiin että alunperinkin on tukittu.
ei se kyllä mitään kuraa tms, kerää sinne.
ainut pelko on että saattais kivi lentää vauhdissa väliin, voi tulla kerralla vähän isompaa öljyvahinkoa.
ei se kyllä mitään kuraa tms, kerää sinne.
ainut pelko on että saattais kivi lentää vauhdissa väliin, voi tulla kerralla vähän isompaa öljyvahinkoa.
Viimeksi muokannut Galaxie61, 29 Marras 2012, 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
- Hemi77
- Aktiivi
- Viestit: 81
- Liittynyt: 30 Joulu 2008, 09:30
- Auto: -Mustang HT -69 302
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Viesti:
Re: C4 turbiinin suojaus
Täällä on myös tukittu DIY tyyppisellä peltiratkaisulla.
-Mustang -69 HT 302