C4 turbiinin suojaus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Makke71
Hiljaisempi
Viestit: 25
Liittynyt: 28 Elo 2012, 07:35
Auto: Mustang -70 Coupe 302cid

C4 turbiinin suojaus

Viesti Kirjoittaja Makke71 »

Koneen välipelti jättää turbiinikotelon alaosan avoimeksi. Voiko tuon reiän tukkia vai onko tarkoitus että se on avoin (parempi jäähdytys?) ja kerää kaikki kurat ja paskat turbiinikoteloon?
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: C4 turbiinin suojaus

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Voi tukkia, ainaki mun mielestä...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Re: C4 turbiinin suojaus

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Kannattaa ehdottomasti tukkia. Alunperinkin siihen kuuluu pelti, jolla se on tukittu.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: C4 turbiinin suojaus

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

voihan sen tukkia, niinkun jo sanottiin että alunperinkin on tukittu.
ei se kyllä mitään kuraa tms, kerää sinne.
ainut pelko on että saattais kivi lentää vauhdissa väliin, voi tulla kerralla vähän isompaa öljyvahinkoa. :shock:
Viimeksi muokannut Galaxie61, 29 Marras 2012, 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Avatar
Hemi77
Aktiivi
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Joulu 2008, 09:30
Auto: -Mustang HT -69 302
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: C4 turbiinin suojaus

Viesti Kirjoittaja Hemi77 »

Täällä on myös tukittu DIY tyyppisellä peltiratkaisulla.
-Mustang -69 HT 302
Vastaa Viestiin