Kertokaa aloittelijalle, että olenko nyt ihan hakuteillä asiassa.
Lueskelin Ford muscle foorumia ja siellä harrastajat puhuvat, että valurautainen kytkinkoppa olisi isompi, mitä uudempi alumiini kytkinkoppa ja täten etsimäni 157 hampainen ja 50 unssinen vauhtipyörä ei ottaisi tällöin starttiin lainkaan kiinni.
Pitää tallilla katsoa se casting numero ja verrata tänne: http://mustangtek.com/Bellhousings/Bellhousings.html
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Pitäis alkaa C5DA... Tällöin olisi 157 hampaiselle vauhtipyörälle. Joku kun saa minulle tämän kanssa vahvistettua, kiitos.
Jos menee huonommin onnen lahjat, niin onko edes olemassa 164 hampaista 50 unssista vauhtipyörää? En ainakaan vielä ole googlella löytänyt. Vain niitä 28 unssisia versiota tullut vastaan.
Ostinko nyt turhaan tuon valurauta versio kytkinkopan? Voiko startin kiinnitystä muokata, että se ottaa oikein kiinni 157 hampaiselle vauhtipyörälle?
Kiitos etukäteen vastanneille ja hyvää pikkujoulu viikonloppua kerholaisille
-Hessu-