How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Moro

Onko vinkkejä kuinka asentaa 3-pisteen rullavyöt vanhukseen. Kai ne sinne järkeilee, mutta jos joku on laittanut, niin avautukoon :wink:
-onko katossa verhoilun alla valmis kierre pulttia varten ?

Olen katsellut että toiset laittaa vyön ohjaimen b-pilariin alas, mutta mielestäni se on typerä paikka , josta kankea mies ei vyötä käsiin saa.
toisissa kuvissa se on katossa ?

kuvat:
Liitteet
imgp10200dz.jpg
Inst15.jpg
- Juha -
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Ooteenä pakko nyt sanoa, että koska tulee tosta eskortista tietoa? :wink:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Firebolt kirjoitti:Ooteenä pakko nyt sanoa, että koska tulee tosta eskortista tietoa? :wink:
..ja ihan ooteena myös ..... mistä eskortista ?? .... nyt meni ohi.
...jos luulet että kuvat on mun tallista , niin ei ole, vaan google-kuvahaulla. ... ja kuvassa oleva sininen on ...öööh... 65 HT- malli....varmaankin.
- Juha -
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

No höh, mää jo kuvittelin että sulla on kettutarhan alkua, en ny aivan noin tarkkaan osannukkaa kattoa :oops:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

pokkinen kirjoitti:
Firebolt kirjoitti:Ooteenä pakko nyt sanoa, että koska tulee tosta eskortista tietoa? :wink:
..ja ihan ooteena myös ..... mistä eskortista ?? .... nyt meni ohi.
...jos luulet että kuvat on mun tallista , niin ei ole, vaan google-kuvahaulla. ... ja kuvassa oleva sininen on ...öööh... 65 HT- malli....varmaankin.
66HT... :LMAO:
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

En määkää noita ymmärrä, mut kun huomasin sinisen öörlin takana jotain pervoa, nii piti huomauttaa :mrgreen: ... :oops:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Pappacossuhan kyseli kimppatilaajia 4-piste rullille! Vai onko sulla kuinka kovaa tunkua päksiitille?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Yellow Devil
Aktiivi
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Tikkurila

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Yellow Devil »

Katon alaosassa kattoverhoilun alla. Suurinpiirtein kohdassa jossa oven ikkunankulma.
Siellä on -67-68 Fastbackeissa sisäkierre. Normi mustangeihin sai lisävarusteena lisävyön jolla kaksipistevöistä sai kolmepistevyöt.
Shelbyissä taas tähän kinnitettiin turvakaari.
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Vaikka mulla onkin '71 isokoppa, niin samasta paikasta löytyy sisäkierre. Mulla oli yhdet vyöt sieltä ripusteltuna, mut tahtoivat aina hangata kaulaa ikävästi niin siirsin sinne "typerään paikkaan" alemmas (eikös kitaristinplantuilla muka taivu kädet tuon vertaa taaksepäin, vai onko liikaa bodailtu ;)). No joo, tarkoitus on kyllä nostaa takaisin tuonne ylös, vallankin kun löysin passelin näköiset vyötkin järjelliseen hintaan: http://www.ebay.com/itm/69-72-Mustang-3 ... 3f1c541415 .
Kuva
Laitetaanko kimpassa tilaus vetämään, vaikka sanookin että 69-73 niin eiköhän nuo käy kuusseiskaankin yhtälailla?

Hahaa, nyt vasta bonjasin kattoo tuota siun profiilikuvaa... Mikään mega-addikti, vaan mekahvooni-addikti :D
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Avatar
pokkinen
Aina äänessä
Viestit: 1178
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:18
Auto: Ford Transit
Paikkakunta: Nokia

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Drummer kirjoitti:. Mulla oli yhdet vyöt sieltä ripusteltuna, mut tahtoivat aina hangata kaulaa ikävästi niin siirsin sinne "typerään paikkaan" alemmas (eikös kitaristinplantuilla muka taivu kädet tuon vertaa taaksepäin, vai onko liikaa bodailtu ;)).
Heh heh.ei ole bodailtu. Kysymys on siitä että mulla on nyt sellainen penkki joka vaikeuttaa b-pilarista kurkottelua.
Drummer kirjoitti: Laitetaanko kimpassa tilaus vetämään, vaikka sanookin että 69-73 niin eiköhän nuo käy kuusseiskaankin yhtälailla?
Mulla olis jotkut euroauton vyöt varastolla hyllyssä, joten ajattelin ensin sovittaa niitä.

Drummer kirjoitti: Hahaa, nyt vasta bonjasin kattoo tuota siun profiilikuvaa... Mikään mega-addikti, vaan mekahvooni-addikti :D
...ei vaan Mega-fonisti
- Juha -
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Munkin mielestä se typerä paikka on parempi, itellä ollut siellä jo 15v. vyöt. Hyvä puoli on etteivät näy, ja ainoa huono puoli on tuo kurottelu.

Ootko Juha ajatellut sellaista koukkua milla sen saisit sieltä noukittua? ;) ;)
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja NooB »

olisiko kellään kuvaa tai antaa mittoja. Tuohon ns. typerään paikkaan.
SKB
Aktiivi
Viestit: 41
Liittynyt: 03 Touko 2010, 19:53
Auto: V8 289 V-65

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja SKB »

tuossa lisää ohjeita jos nuo nyt auttaa.
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja NooB »

SKB kirjoitti: tuossa lisää ohjeita jos nuo nyt auttaa.
kaskas 1UZ-FE konehuoneessa. Hieno moottori! Ja kompaktin kokonen alukone.

Edit: Olikin näköjään 2JZ-GTE. Ei kännyn näytöltä oikee erottanu heti.
OT-HT68
Aktiivi
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Joulu 2009, 16:13
Auto: 1968 HT, 302, C4
Paikkakunta: Helsinki

Re: How to .... kuusseiskaan rullavyöt

Viesti Kirjoittaja OT-HT68 »

Kuuskasiin teetettiin täällä vyöt http://www.turvavyo.fi/ , saa haluamansa sävyn ja sellaisella lukolla kun haluaa... itse valitsin "läppälukon" kun sopii paremmin tyyliin :D Tässä näkyy sen takakiinnikkeen paikka http://noinjuurinaineet.blogspot.fi/201 ... chive.html , siinä oli sellainen koristeruuvi päällä, mutta paikka valmiina. Lattiaan piti rullaa varten porata reikä, mutta kardaanitunnelista löytyi taas valmiit paikat lukkohihnalle. Kurottelemaanhan tuota joutuu mutta muuten ihan toimiva ratkaisu :D
Vastaa Viestiin