Olen käärmeissäni

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
200cid
Addikti

Olen käärmeissäni

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Vein tuossa taannoin penkit verhoiltavaksi erääseen nimeltä mainitsemattomaan riihikallion autoon ja sovin pomon kanssa, että lopullinen hinta kaikkineen olisi 400€ mutta kun menin hakemaan niitä olikin hinta pompsahtanut! 486€ eli 400+alv. kuitissa luki työn hinta 386€ ja sen perässä 400€+alv. :!: Ei ollut edes tarpeeksi rahaa mukana joten pääsin halvemmalla.. Vähän haiskahtaa :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
KUKA V*TUN TUNING?!
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Eihän sitä nyt kuluttajien kanssa jutella verottomista hinnoista missään vaiheessa.
Firmojen välillähän homma on eri kun pelaillaa niin pelaillaan verottomillakin, ei kuluttajien kanssa..

Tökerö yritys rahastaa liikaa..
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
200cid
Addikti

Voiskohan tosta nostaa meteliä kuluttajansuojaviranomaisten kautta. Sais kusettajat ansionsa mukaan! Kun ei tosiaan ollut puhettakaan mistaään veroista. Etenkin kun toin itse kaikki vaihdettavat osat niin eivät joutuneet hankkimaan mitään itse. Meneekö työtunneistakin alvit?... :roll:

Pitäis soitella että onko palovakuutus kunnossa? :twisted: :twisted: :twisted:
KUKA V*TUN TUNING?!
janne260
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja janne260 »

KKyllä työtunnit on alv:n alaista tuloa firmalle.
Mutta kuluttajalle (ei arvonlisäverovelvolliselle loppukäyttäjälle) kuuluu aina ilmoittaa alv 22% sisältävä hinta.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Olen pahoillani jos olet pettynyt kun taisin suositella tuota kyseistä verhoomoa :cry: Minulla meni työ vakuutusyhtiön maksettavaksi ja silloin kuin maksoin itse, elettiin -80 lukua.
Foxy Lady
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Jos sulla on KIRJALLINEN sopimus työn lopullisesta hinnasta, niin silloin voi ainakin koittaa ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys. Suullisia sopimuksia on lähes mahdotonta todistaa käydyiksi.
Ainakin korjaamoilla on 10% katto kustannusarvion ylityksestä, eli jos menee tuo 10% yli on AINA ennakkoon ilmoitettava asiakkaalle. Jos taas korjaamolla on sovittu kirjallisesti kokonaishinta (ei kustannusarvio eikä hinta-arvio) , niin hinta on se mitä sopimuksessa lukee eikä mitään muuta.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
200cid
Addikti

Enpä saanut äijjää puhelimella kiinni joten antaa olla kun ei ole kun se suullinen sopimus.. mutta kiitos kaikille neuvoista.
KUKA V*TUN TUNING?!
Vastaa Viestiin