PROJEKTIKUVIA?

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

Jab
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja Jab »

Kuva
Puhalluksen jälkeen näyttää tuolta ja eihän siihen muuta kuin pellistä kulmalistaa ja tina päälle kauttaaltaan kun vinyylin olen vielä laittamassa uudestaan
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Toiset ne osaa noi peltihommat. Ite juuri hitsailin talviauton ruostereikiä, siis hitsasin, en tällä kertaa laittanut farkkupaikkoja. Minun taidoilla on syytä pysyäkkin noissa talviauton mätäpaikoissa, mutta sen verran innostuin, että olisi mukava opetella vaativampiakin hommia jos olisi oma talli ja välineet. Sekä parempi hitsauskypärä. Eihän siitä kaverin lainakypärästä nähnyt mitään! Sokkona sai hitsata.
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Jab kirjoitti:Kuva
Puhalluksen jälkeen näyttää tuolta ja eihän siihen muuta kuin pellistä kulmalistaa ja tina päälle kauttaaltaan kun vinyylin olen vielä laittamassa uudestaan
Oikeestaan tuo hattuhylly on ikävämpi kuin nuo ruosteet, on joku poppi hörhö ollu asialla niin nuo ruosteet on viellä helppoja korjata, muista sit ottaa ne vanhat tinat siitä takatolpan saumasta pois, ja hitsaa se sauma umpeen. Samoin etu tolpan yläsauma sama homma ja uudet tinaukset niihin, sitten siinä vesikourun alapään kohdalla takatolpassa noin 5cm ylöspäin on arkapaikka ruosteelle, kondensivesi valuu sisäpuolelta sinne peltien väliin ja ruostuttaa sisältäpäin. Saa olla ehjän nälöinen sillon kun hioo puhtaaksi, kannattaa koputella sen tuntee kyllä äänestä missä on hapero välissä, on vain ikävä kun kuplahtaa maalauksen jälkeen patit niihin kohti. Suosittelen tutkimista mussen ruostuvat kohdat on tullu tutuiksi vuosien varrella, kun niitä on tullu korjailtuun yhdelle jos toisellekkin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
200cid
Addikti

Viesti Kirjoittaja 200cid »

KUKA V*TUN TUNING?!
Mussemaan
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

2065 kirjoitti:Ja täällä olis myös mun projektikuvia...vähän vanhoja, täytyykin laittaa uusia tulemaan, jos kiinnostaa :oops:
Ilkka
Miltä näyttää Ilkka, onko auto kasassa kalajoen ponipartyihin mennessä?
Kuva
2065
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 2065 »

moikka mussemaan ja muut

kiitti kysymästä. Kova on hinku kalajoelle, toivottavasti tulee valmista, puuh.... on vaan niin paljon hommoo :x

Ei sinänsä mitään isoja yllätyksiä projektin suhteen, paitsi ehkä vähän just se että edellisen "korjaajankin" jälkiä on korjailtu enemmän kuin tarpeeksi, aika paljon on vaan tekemistä...

Nyt on runko!! ja lattiatyöt kutakuinkin tehty, takakontin kasaus menossa
ja siitä sitten pintapeltejä quarterpaneeleista nokkaa kohti, sit maalia, jarruremontti, alusta kasaan, sähköt..................jne jne jne :shock:

.....ja sit keula kohti kalajokea nauttimaan elämästä!!!!

Iloista harrastamista kaikille :D :wink:
timppa

Viesti Kirjoittaja timppa »

Nyt on runko!! ja lattiatyöt kutakuinkin tehty, takakontin kasaus menossa
ja siitä sitten pintapeltejä quarterpaneeleista nokkaa kohti, sit maalia, jarruremontti, alusta kasaan, sähköt..................jne jne jne :shock:

.....ja sit keula kohti kalajokea nauttimaan elämästä!!!!

sehän on jomelkein katastusta vaille
Vastaa Viestiin