sitten mietityttää tuo Jenkeistä tuonti. Olisiko viisaampi ostaa Suomesta?
Miten nuo verohommat sitten menee jos Jenkeistä tuo?
Osaatteko sanoa... netistä varmaan löytyy jo juttuja mutta en nyt ehdi selailee....

Valvoja: Ville K
Vanhoissa autoissa on väkisinkin ongelmia, mutta varsinkin näissä vanhoissa Mustangeissa viat ovat "helppoja" kun tekniikka on yksinkertaista ja tältä foorumilta löytyy aina ohjeita vian paikallistamiseen. Mutta kyllä wanhakin auto hyvin kestää 2,5kk ajelut, kunhan se on hyvin laitettu.uusfani kirjoitti:Nyt mä en enää tiedä, haluanko sittenkään vanhaa mussea... Tulen kuitenkin ajamaan kesäisin paljonkin (loma 2,5kk) ja sen pitää olla sen verran luotettava, että ei jätä tielle.
Suomestakin varmasti löytyy hyviä autoja, joskin hinnakkaampia ne tietysti aina ovat. Tässä tullaan taas siihen, että halvempi ei aina välttämättä ole se kannattavin ratkaisu... Mutta Jenkeistäkin saa kyllä ostettua hyvälaatuisen auton hyvään hintaan, jos uskaltaa hommaan lähteä - aina siihen sisältyy riskejä. Sielläkin suunnalla on kuitenkin jobbareita, jotka voivat auton käydä tarkistamassa ennen ostoa (tietysti kuluja tulee jonkin verran lisää)uusfani kirjoitti:sitten mietityttää tuo Jenkeistä tuonti. Olisiko viisaampi ostaa Suomesta?
Vanhojen autojen kohdalla tulee kuluja suurin piirtein seuraavasti, jos oletetaan että auto on $10 000:uusfani kirjoitti:Miten nuo verohommat sitten menee jos Jenkeistä tuo?
Tää on muuten harvinaisen totta. Olen harrastanut vasta vuodesta '07 asti, mutta nyt jo on tullut lukemattomia ihmisiä bensa-asemilla ja muualla jutustelemaan autosta ja harmittelemaan, kun joskus on itsekin omistanut Mustangin tai muun klassikkoauton mutta myynyt sen erehdyksessään pois. Tai sitten olisi ollut tarjolla auto, mutta jäi ostamatta...Arra kirjoitti:Muista, että se vasta noloa on sitten vanhainkodissa katua sitä, ettei tullut aikoinaan Mustangia hankkineeksi!
Arra kirjoitti:Muista, että se vasta noloa on sitten vanhainkodissa katua sitä, ettei tullut aikoinaan Mustangia hankkineeksi!
Elämä on haaveilua ja varsinkin niiden toteuttamista.
Itse jahkailin asiaa varmaan 20 vuotta, kunnes 2008 ostin oman 66HT:n juuri maahan tuotuna Suomesta.
Autosta maksoin silloin luokkaa 8000 euroa. Tähän mennessä on sitten kulunut noin 2000 euroa lisää, lähinnä auton paranteluun.
Takana on jo kohta kolme kesää huoletonta autoilua. Vielä ei ole kertaakaan matkalle jääty. Eikä hankintaa kaduttu.
Kerran Musse sammahti ruuhka-aikana keskelle vilkasta risteyttä ja hieman huolestuin... Mutta koskaan aiemmin en ole niin lyhyessä ajassa nähnyt niin montaa ystävällistä ihmistä apua tarjoamassa. Eli apua saa varsinkin wanhemmalla autolla liikkuessa jopa pyytämättä.
Tervetuloa Joukkoon!
t: Arra
Jos sulla on sellanen miesystävä jolla mutteri ja ruuvit on hanskassa, niin sitten vaan kauppoja väsäämään. Tuosta peruskorjaamo asiasta hiukan, se kun on tämä kuuskyt lukunen kattila sen veran yksin kertainen rakennelma, että sitä osaa varmasti korjata korjaamo kuin korjaamo. Kyselehän pohjanmaan paroonilta ennen kuin rupeat itte jenkeistä ettimään kansan kattilaa, street cars jalasjärvi heillä on aikas usein musseja kaupan sopivilla hinnoilla.uusfani kirjoitti:Olen itse auto asioissa ihan tumpelo. En osaa kuin öljytikkua katsoa =) (blondi ja vielä nainen) Eli haaveissa toimiva kesäkäyttöauto cruisailuun, jota ei toivottavasti tarviisi käyttää korjaamoilla, ja osaako peruskorjaamot edes niitä laittaa? Haaveissa SININEN 65-69 vm. tietysti V8 =) viistoperä, eikä saisi maksaakaan kun n. 10 000 e Kiva tulla sit Teitä kattoo kokoontumisajoihin =)
niin ja Kiitos vastauksista!