ne muut tarkennukset, korimallista yms.. on siinä alempana.
Olisko virallinen jotain, 3.8 V6 coupe , standard.?

Tää muuten oli hyvä pointti!!! Voihan se jopa olla niin että edellinen omistaja on myynyt sen rahapulassaanArto65FB kirjoitti:Tuosta air bagista tuli mieleen, että eikös ne ole kohtalaisen suosittuja varastuskohteita noissa itäisemmissä valtioissa? Miten varmistua, että siellä yleensä sellainen on?
Rattia ei tarvitse irrottaa, vaan ratin kojetaulun puolella on kaksi ruuvia, jotka avaamalla turvatyyny irtoaa ratista.Anagonda67 kirjoitti:Tää muuten oli hyvä pointti!!! Voihan se jopa olla niin että edellinen omistaja on myynyt sen rahapulassaanArto65FB kirjoitti:Tuosta air bagista tuli mieleen, että eikös ne ole kohtalaisen suosittuja varastuskohteita noissa itäisemmissä valtioissa? Miten varmistua, että siellä yleensä sellainen on?![]()
Eihän sitä muuten varmaksi tiedä kuin: Ratti pois ja kattoo onko se siellä... Ensin akku irti ja odotetaan 5 minuuttia ja sitten vasta rattia pois, ei pitäisi possahtaa.
Ihan normaalia, täälläpäinkin vaativat että rekisteröintikatsastus on aloitettu ennen verohommien aloittamista. En kyllä tiedä onko se oikein..Napo kirjoitti:Tervehdys taaseen, tullilta tuli kirje jossa lukee seuraavanlaista
"Olette jättänyt autoveroilmoituksen Ford Mustang henkilöautosta. Ajoneuvon teknisten tietojen, sekä ensimmäisen käyttöönottopäivän selvittämiseksi pyydämme toimittamaan suomalaisen rekisteröintitodistuksen." ?? mitäs nyt ?
ylempänä näkyy tällätavalla , "Merkki FORD , Malli MUSTANG , Valmistenumero näkyy sellaisena kuin ilmoitin ja Ensimmäinen käyttöönottopäivä 31.12.1996" ? onko kaikki mennyt ihan oikein nyt ?