Eli on tuo 00 v6 musse ja siinä alkuperäi perä, 3.27 tais olla ja ilman lukkoa. Niin hakusessa olis siihe lukollinen perä, mistä? millai? ja millai vaihtotyö? välitys sais olla vähä erillai et sais ton jotenki lähtemään
lukkoperä v6 mussee
- SiX
- Addikti
- Viestit: 214
- Liittynyt: 04 Heinä 2010, 13:46
- Auto: Ford Mustang 2000 3.8 V6
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
lukkoperä v6 mussee
Eli eli, tää tulee jossai vaihees itelle ajankohtaseks ni kyselen jo nyt.
Eli on tuo 00 v6 musse ja siinä alkuperäi perä, 3.27 tais olla ja ilman lukkoa. Niin hakusessa olis siihe lukollinen perä, mistä? millai? ja millai vaihtotyö? välitys sais olla vähä erillai et sais ton jotenki lähtemään
Eli on tuo 00 v6 musse ja siinä alkuperäi perä, 3.27 tais olla ja ilman lukkoa. Niin hakusessa olis siihe lukollinen perä, mistä? millai? ja millai vaihtotyö? välitys sais olla vähä erillai et sais ton jotenki lähtemään
Ford Mustang 2000 V6
Jokainen tie päättyy joskus, mutta koko elämämme toistelemme samaa kysymystä: "Mikä kone?" Niin se on, suomalainen mies on automies, loppuun asti!
Jokainen tie päättyy joskus, mutta koko elämämme toistelemme samaa kysymystä: "Mikä kone?" Niin se on, suomalainen mies on automies, loppuun asti!
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: lukkoperä v6 mussee
Miettisin jo nyt, että mikä on tuleva tehotavoite. Jos tuntuu ettei lähde mihinkään, niin jääkö se updeittaus vain lukkkoon jä välitykseen? Seuraava askel on ahdin ja siinä vaiheessa voisi ne järeämmät vetoakselitkin olla kutaa. Mikäli on 100 % varma, että pelkkä lukko & välitys kombinaatio riittää voimantuoton nirvanaan niin se on sitten siinä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: lukkoperä v6 mussee
Mitäs sanoisitte tämmöisestä arvon herrat?
------
8.8 perä -98, levyjarrut, uusi 3.73 välitys, sopii myös foxiin (tosin noin pari tuumaa leveämpi ja 5x4,5" jako). H. 850€
------
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=220867
Tossa olisi kaikki kerralla. Myynti-ilmoituksen otsikossa sanotaan "lukkoperä". Minä en arpoisi sekuntiakaan jos minulla olisi kutosen perä joka kaipaisi updeittia. Vanhasta perästä saa varmasti joitain satasia, joku sellaisenkin varmasti tarvitsee. Samassa ilmoituksessa on muutakin kamaa. Osta koko kasa pois, niin saat perän loppuviimeksi edullisemmin. Olka-akselit saa myytyä ja tuollaisille 17" vanteille on aina ottajia kun hinta on kohdallaan.
------
8.8 perä -98, levyjarrut, uusi 3.73 välitys, sopii myös foxiin (tosin noin pari tuumaa leveämpi ja 5x4,5" jako). H. 850€
------
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=220867
Tossa olisi kaikki kerralla. Myynti-ilmoituksen otsikossa sanotaan "lukkoperä". Minä en arpoisi sekuntiakaan jos minulla olisi kutosen perä joka kaipaisi updeittia. Vanhasta perästä saa varmasti joitain satasia, joku sellaisenkin varmasti tarvitsee. Samassa ilmoituksessa on muutakin kamaa. Osta koko kasa pois, niin saat perän loppuviimeksi edullisemmin. Olka-akselit saa myytyä ja tuollaisille 17" vanteille on aina ottajia kun hinta on kohdallaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- jls
- Addikti
- Viestit: 382
- Liittynyt: 07 Joulu 2007, 13:54
- Auto: 1965 Fastback 351
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: lukkoperä v6 mussee
Samaa mieltä kuin väästpäk. Erikseen uutena ostettuna: välitys noin 300, lukko noin 500 + asennus (murikan kasaus) noin 300. Verrattuna valmiiseen akseliin 850, missä jarrut ja kaikki. Ja vielä omasta myymällä jotain, hakisin tuon kiireesti pois. Ja voihan tuosta vielä tinkiä.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
-Growing Up Is Overrated-