Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kai nyt joku on 68:n onnistuneesti katsastanut ja osaa neuvoa?
Valmistuspvm mukaan on jo selkeästi 68, joten ei auta tuo käyttöönottopvm selvityskään.
Niin mekin luultiin että tuo olis se perinteinen, halvin, helpoin ja yksinkertaisin vaihtoehto. Eipä vaan käy, kun ei kuulema ole kiinteä osa autoa. -.-" Ite ehdotin ukkolle että ruuvataan ratti pois aina ja heitetään takakonttiin, ei varmaan kukaan ajele.
Seinäjoelta kuitenkin löyty eräs tuttu ja sano laittavansa leimaan, ilman mitään ylimääräistä sähläystä
jjenskiih kirjoitti:Heips kaikille!
Sellaista haluaisin kysyä että onko joku tuonut lähiaikoina mieluiten -68 mussea suomeen ja saanut sen rekisteriin.
Ja jos olette saaneet rekisteriin niin missä ootte katsastanut?
Millasia katsastusmiehiä vanhoja jenkkejä kohtaan esimerkiksi turussa on?
Salossa ainakin meidän -68 mustangiin halusi katsastusmies ohjauslukon, vaikkei siinä sitä ole ollut. Sitten kun toinen sanoo ettei tarvitse ja toinen että tarvitsee, niin koita tässä sitten miettiä tarvitseeko vai ei. Ideoita? Omia kokemuksia?
- kiiitoos
Aja hyvä mies vaikka Laitilaan,K1-asemalla onnistuu ilman keljuilua.
jjenskiih kirjoitti:Heips kaikille!
Sellaista haluaisin kysyä että onko joku tuonut lähiaikoina mieluiten -68 mussea suomeen ja saanut sen rekisteriin.
Ja jos olette saaneet rekisteriin niin missä ootte katsastanut?
Millasia katsastusmiehiä vanhoja jenkkejä kohtaan esimerkiksi turussa on?
Salossa ainakin meidän -68 mustangiin halusi katsastusmies ohjauslukon, vaikkei siinä sitä ole ollut. Sitten kun toinen sanoo ettei tarvitse ja toinen että tarvitsee, niin koita tässä sitten miettiä tarvitseeko vai ei. Ideoita? Omia kokemuksia?
- kiiitoos
Aja hyvä mies vaikka Laitilaan,K1-asemalla onnistuu ilman keljuilua.
Mikä mies? K1-asemat tuntuu muutenkin olevan aika paljon rennompia kuin suuremmat konttorit.
Tuossa ylämyllyllä on yksi 68HT jonka maalasin, siinä ei ole rattilukkoa eikä mitään muutakaan ajonesto härpäkkeitä. Meni ekalla läpi katsastuksesta maalauksen jälkeen, joensuussa tykkäävät katsurit musseista.
jjenskiih kirjoitti:Heips kaikille!
Sellaista haluaisin kysyä että onko joku tuonut lähiaikoina mieluiten -68 mussea suomeen ja saanut sen rekisteriin.
Ja jos olette saaneet rekisteriin niin missä ootte katsastanut?
Millasia katsastusmiehiä vanhoja jenkkejä kohtaan esimerkiksi turussa on?
Salossa ainakin meidän -68 mustangiin halusi katsastusmies ohjauslukon, vaikkei siinä sitä ole ollut. Sitten kun toinen sanoo ettei tarvitse ja toinen että tarvitsee, niin koita tässä sitten miettiä tarvitseeko vai ei. Ideoita? Omia kokemuksia?
- kiiitoos
Aja hyvä mies vaikka Laitilaan,K1-asemalla onnistuu ilman keljuilua.
Mikä mies? K1-asemat tuntuu muutenkin olevan aika paljon rennompia kuin suuremmat konttorit.
Tää ny menee OT mutta eikös K1 ole toinen niistä isoista ketjuista.
Ennen muinoin Volvon panssaripuola oli yleisin ratkaisu mutta ei kai niitä enää ole joka nurkan takana.