lämppäri
Re: lämppäri
Taitavat olla lämmityslaitteen puhaltimen etuvastuksia. Eli kun säädät pyörintänopeutta niin hitaimmilla nopeuksilla virta menee niiden "vietereiden", eli siis vastusten, läpi.Cakke kirjoitti:kaksi vieterin näköistä "systeemiä" pani miettimään niiden käyttötarkoitusta? Tietäiskö joku?
Mulla vuoti vanha kenno 67:ssa. Juotin vuotokohdat, mutta kun paineilmalla testasin vesiastiassa, niin ratkes muutamasta kohdasta lisää. Vanhuuttaan menny jo niin haperoksi että ei kannata korjata. uusi kenno on sen verran edullinen että ei kannata rueta korjauttaan.
Oisko sun autossa ollu joskus sähköflekti ja sen anturi siinä termostaatinkotelossa?
Oisko sun autossa ollu joskus sähköflekti ja sen anturi siinä termostaatinkotelossa?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Jepulista jep. Nyt on autossa ihka uusi lämppärin kennosto.
Tuli tuossa kennostoa asentaessa mieleen, että eikö tosiaan tuota lämmityslaitteen tehoa ole mitenkään rakennettu säädettäväksi?
Vesihän kiertää siinä aina täydellä teholla. Niitä peltiläppiä voi säätää ja puhallinta, mutta lämppärihän on aina täysillä.
Puhun siis -65 mallista.
Tuli tuossa kennostoa asentaessa mieleen, että eikö tosiaan tuota lämmityslaitteen tehoa ole mitenkään rakennettu säädettäväksi?
Vesihän kiertää siinä aina täydellä teholla. Niitä peltiläppiä voi säätää ja puhallinta, mutta lämppärihän on aina täysillä.
Puhun siis -65 mallista.
Näinhän tuo on mutta näppärä kaverihan rakentaa siihen helposti hanan lämppärinletkun väliin.Cakke kirjoitti:Jepulista jep. Nyt on autossa ihka uusi lämppärin kennosto.
Tuli tuossa kennostoa asentaessa mieleen, että eikö tosiaan tuota lämmityslaitteen tehoa ole mitenkään rakennettu säädettäväksi?
Vesihän kiertää siinä aina täydellä teholla. Niitä peltiläppiä voi säätää ja puhallinta, mutta lämppärihän on aina täysillä.
Puhun siis -65 mallista.
-Jukka-