Shelby GT500:n (2007-2009) omistajia??

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
beamer
Aktiivi
Auto: Mustang GT 2007 Roush Package

Shelby GT500:n (2007-2009) omistajia??

Viesti Kirjoittaja beamer »

Paljonkohan noita gt500:n omistajia kuuluu kerhoon?? Olis mielessä alkaa vääntämään vähän lisävoimaa tohon shelbyyn niin olisi mukava päästä vaihtamaan kommentteja/kokemuksia eri vaihtoehdoista.
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Re: Shelby GT500:n (2007-2009) omistajia??

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Vaikka en ole Shelby omistaja , saanhan laittaa yhden linkin mielestäni aika mukaviin paketteihin :D
http://www.vmptuning.com/store/index.ph ... t=103&pg=1
Justin, tämän firman omistaja tietää "vähän" näistä Shelbyn lisävoimista :lol:
- Juha -
beamer
Aktiivi

pokkinen kirjoitti:Vaikka en ole Shelby omistaja , saanhan laittaa yhden linkin mielestäni aika mukaviin paketteihin :D
http://www.vmptuning.com/store/index.ph ... t=103&pg=1
Justin, tämän firman omistaja tietää "vähän" näistä Shelbyn lisävoimista :lol:
Juu kiitoksia vaan :D Kaikki vaihtoehdot on tervetulleita.... Täytyykin tutkia tuolta tarkemmin...
kruz
Hiljaisempi
Auto: 2008 Mustang GT, Whipplen puhallin ja muuta mukavaa, 464 RWHP

Viesti Kirjoittaja kruz »

Huonoja kokemuksia tuosta VMPtuningista. Mulla oli CAI ja tunet tuolta puljusta. Hirveeta sontaa. Nakutti vahan valia vaikka saadin ennakkoa. Soittelin sille omistajalle ja vittuilin, mutta eipa se tehty asialle mitaan. Laitoin sitten Bamachips/AM tunet ja hyvin toimi. Nykyaan on jo puhallin antamassa lisahevoja ja CAI/SCT on autotallissa polyttymassa.

Tyokaveri jolla on GT500 on hommannu tunensa tuolta VMPtuningsta. Silla ei ollu mitaan ongelmia. Nykyaan silla taitaa olla dynossa saadetty auto.
beamer
Aktiivi

kruz kirjoitti:Huonoja kokemuksia tuosta VMPtuningista. Mulla oli CAI ja tunet tuolta puljusta. Hirveeta sontaa. Nakutti vahan valia vaikka saadin ennakkoa. Soittelin sille omistajalle ja vittuilin, mutta eipa se tehty asialle mitaan. Laitoin sitten Bamachips/AM tunet ja hyvin toimi. Nykyaan on jo puhallin antamassa lisahevoja ja CAI/SCT on autotallissa polyttymassa.

Tyokaveri jolla on GT500 on hommannu tunensa tuolta VMPtuningsta. Silla ei ollu mitaan ongelmia. Nykyaan silla taitaa olla dynossa saadetty auto.
Mä tilasin "viripaketin" (softa, cai, pienempi hihnapyörä) juuri tuolta vmp-tuningilta ja oon ollu todella tyytyväinen. Palvelu oli hyvää ja romut toimitettiin nopeesti. Itse voin kyllä suositella.
Vastaa Viestiin