No vaihtoehtoja mietin: AOD:n vahvistaminen joka on kyseenalaista kannattavuuden ja hinnan kans, C4 halpa mut 3-lovinen, C6 painava ja taas 3-lovinen. Olen lukenut ameriikansivuilta että naittaavat näitä uudempia 4R70W laatikoita windsorin perään ja hyvällä menestyksellä. Laatikko vissiin kestää jo sinällään aika hyvin löylyä.
Kysymys kuuluukin että onko täällä kellään tarkempaa tietoa tai jopa omakohtaista kokemusta kyseisestä swapista. Tartteeko nämä enää mitään shiftkittejä vai ohjelmoidaanko vain vaihtokohta ja tapa? Entä turbiini ja vetolevy, tehdäänkö valmiiksi käypäsiä tuohon swappiin, mahdollinen elektroniikka ja sitten se kuuluisa kysymys: maksaako paljon vai vitun paljon
Kiitoksia erittäin paljon kaikista vastauksista ja informaatiosta jo etukäteen, on nimittäin mennyt päivä jos toinenkin asiaa miettiessä.
Jarno