Ruosteet ei näytä kuvissa pahalle, mutta korjaukset näyttää. Jos noiden korjausten kanssa pystyy muuten elämään, niin kyllä noilla korjauksilla pystyy ajamaankin, edellyttäen että ne edes näyttää hitsatulta sen verran, että ne kelpaa leimalla.
Vaikea tajuta kuinka Joe:t ei viitsi käyttää korjauspaloja, kun ne uudella mantereella on melkein ilmaisia. Toisaalta käytetyt kiinnitystekniikat puhuu jo omaa kieltään Joen viitseliäisyydestä.
Tosta suorasta pellistä sen verran, että jos se on suoraa niin seuraavaksi tarkistaisin onko se peltiä?
Jos lattiat on olleet tollaset, niin itse haluaisin nähdä:
-takakontin sivut kontista
-takakontin peräosa (tankin ja perälaudan väli)
-takafillareiden takaa helmat
-takafillareiden takaa pohja (trunk drop off pellit)
-takafillareiden edestä helman yläpuolelta
-tuuletuskaukalo
-jne.
Noista mainituista kaukaloa pääsee näkemään aika huonosti, kuskin jalkatilasta ylöspäin näkee vähän, mutta se apparin puoli on vaikeampi. Henkisesti kannattaa asennoitua, että kaukalossa on ruostetta.