-67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
-67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Onko kokemuksia Performer ,Performer RPM, AirGap,Stealth tai Victor Jr.
Tarkoitus on käyttää 60-luvun repro 14" x 2" ilmanputsaria ja konepeltiin ei tehdä reikää, eli pellin tarvii mennä nätisti kiinni ilmanputsari paikallaan.
Tarkoitus on käyttää 60-luvun repro 14" x 2" ilmanputsaria ja konepeltiin ei tehdä reikää, eli pellin tarvii mennä nätisti kiinni ilmanputsari paikallaan.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Morjentes Ville.
Performer ja Rpm menee vielä, rpm ehkä jopa vakioputsarilla, jos "torven" asentoa pikkuisen muuttaa, tosin
vain välttäen, eli tosi lähelle menee (-69:iin sopii). AirGäppi ei enää mahdu, paitsi ehkä syvällä drop platella,
mutta jotenkin tohdin epäillä, ompi jo melkein tuumaa korkeampi kuin rpm, joka taasen on puolikkaan
tuumaa korkeampi kuin performeri. Stealthia tai Victor Jr:ää en ole itse kokeillut, mutta jälkimmäinen
lienee korkeudeltaan aikas lähelle AirGäpiä, jollei korkeampikin. Osuiskohan arvaus...???
Performer ja Rpm menee vielä, rpm ehkä jopa vakioputsarilla, jos "torven" asentoa pikkuisen muuttaa, tosin
vain välttäen, eli tosi lähelle menee (-69:iin sopii). AirGäppi ei enää mahdu, paitsi ehkä syvällä drop platella,
mutta jotenkin tohdin epäillä, ompi jo melkein tuumaa korkeampi kuin rpm, joka taasen on puolikkaan
tuumaa korkeampi kuin performeri. Stealthia tai Victor Jr:ää en ole itse kokeillut, mutta jälkimmäinen
lienee korkeudeltaan aikas lähelle AirGäpiä, jollei korkeampikin. Osuiskohan arvaus...???
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Onko mahdollista pudottaa konetta alas. -66 mahtui airgapin kanssa, kun laski konetta 1", ja putsarina drop base 14" FMS tuote. Victor,ja kone normi korossa, ei toivoakaan.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
-65/302 action+plus kanssa 14" drop base, korkea 4" suodatin, pelti reiällä. Vakio putsarilla, menis ilman reikää. Moottorikannakkeet mallia uretaani/läpipultilla vaakaan = saattaa olla hiukan matalampi kuin vakio.
Stealthi on, varmaan, noin saman korkuinen kuin rpm.
Stealthi on, varmaan, noin saman korkuinen kuin rpm.
Viimeksi muokannut Homer65, 15 Syys 2010, 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Airgap lienee korkeampi kuin stealth, on korkeampi kuin normi RPM.
TCP:n läpipultattavat on vakio korkuiset.
TCP:n läpipultattavat on vakio korkuiset.
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Tänx !
Kyse on tuttavan -67 HTstä johon on suunnitteilla 393 W. Autossa on 8" jossa 3.00 välitys, vakioturbiini ja sitä ajetaan drivella ( joskus nukkumatin asuntovaunu
) perässä joten tässä moottorissa huippukierrosluku on max 5500 - siis vääntömomentti 1000-5500 rpm ratkaisee.
Tähän ei siis AFR 205ia / Superviktoria jne.
Kyse on tuttavan -67 HTstä johon on suunnitteilla 393 W. Autossa on 8" jossa 3.00 välitys, vakioturbiini ja sitä ajetaan drivella ( joskus nukkumatin asuntovaunu
Tähän ei siis AFR 205ia / Superviktoria jne.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Piti hiukanm modata edellistä viestiäni, pönttö pätkii!
Weiand Action+plus kestää kierrättää 6200rpm asti, sitten loppuu ku seinään.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Et kai kuitenkaan performerilla meinaa kuristaa? 
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
No se tässä just on harkinnassa. Tarvii siis mahtua pellin alle ja ilo löytyy matalien ja keskialueen väännöstä..
Performer hyytyy varmaan 393 tilavuudella ja vähän paremmilla kansilla + hydraulirullalla jo tossa 4500-5000 rpm tienoilla, mikä sinänsä on tähän aplikaatioon ok.
Butta,toisaalta jos joskus haluaa kierrättääkin sinne 5500-6000 asti niin toi Per Former haukkoo kyllä tukehtumaisillaan henkeä.
En usko että motti tuntuu voimattomalta edes alhaalla vaikka siihen laittaisi RPM:n tai jonkin muun 2-tasoisen tahansa.
Kannet on kevyesti portatut alu World Products Juniorit 1.94 /1.6 venoilla.
Performer hyytyy varmaan 393 tilavuudella ja vähän paremmilla kansilla + hydraulirullalla jo tossa 4500-5000 rpm tienoilla, mikä sinänsä on tähän aplikaatioon ok.
Butta,toisaalta jos joskus haluaa kierrättääkin sinne 5500-6000 asti niin toi Per Former haukkoo kyllä tukehtumaisillaan henkeä.
En usko että motti tuntuu voimattomalta edes alhaalla vaikka siihen laittaisi RPM:n tai jonkin muun 2-tasoisen tahansa.
Kannet on kevyesti portatut alu World Products Juniorit 1.94 /1.6 venoilla.
0400-834819
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
1980 Fairmont Futura Brothel-on-wheels 6 speed +9". 11,006/204 kmh. 267 seisova maili.Tehokkaampi moottori tulosssa jossain vaiheessa.
1966 Fairlane GTA 390 +C6+9"lukko.MR rek.suomiauto.13,44/170 kmh.
- KooKoo
- Aktiivi
- Viestit: 137
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mercury Cougar 501 -68
- Paikkakunta: Kauhajoki
Re: -67 / 351 W - mikä imusarja sopii pellin alle ?
Tuo RPM ajais kyllä varmasti asiansa tässä tapauksessa hyvin, virtaavuushan
perusperformerilla ja rpm:llä lähes samoissa, mutta pituuseroa rpm:n hyväksi -> vääntöä lisää.
Ittellä oli aikanaan vielä puolen tuuman polyuretaanilevy viilentämässä ja pituutta kasvattamassa
kaasarin alla, eikä 357:lla hyytymistä kuuteen ja puoleen tonniin mennessä juuri havainnut, tosin
eihän koneesta muutoinkaan lähtenyt kuin noin 375 kaakkia....
perusperformerilla ja rpm:llä lähes samoissa, mutta pituuseroa rpm:n hyväksi -> vääntöä lisää.
Ittellä oli aikanaan vielä puolen tuuman polyuretaanilevy viilentämässä ja pituutta kasvattamassa
kaasarin alla, eikä 357:lla hyytymistä kuuteen ja puoleen tonniin mennessä juuri havainnut, tosin
eihän koneesta muutoinkaan lähtenyt kuin noin 375 kaakkia....