-67 289 käy kuumana
-
Galaxie61
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: -67 289 käy kuumana
mainosta sen verran että missä hintaluokassa oli?302TT kirjoitti:HHP:ltä ratsastaa 3-rivinen pika pikaa Kuopion suuntaan
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Re: -67 289 käy kuumana
Nelisen hunttia (taitaa olla MU:lla $350), mutta soittokierroksen jälkeen tällä hetkellä ainoa, jolta löytyi hyllystä. Pirssi pitää olla 1,5vk päästä tositoimissa, eli "vähän" kiirettä pukkaa, kun huomenna pitäisi aloitta pohjien teko ja muutaman päivän sisällä saada maalikin pintaan. Niin ja talopaketin pystytyskin on parastaikaa käynnissä...Galaxie61 kirjoitti:mainosta sen verran että missä hintaluokassa oli?302TT kirjoitti:HHP:ltä ratsastaa 3-rivinen pika pikaa Kuopion suuntaan
Niin joo...oishan tuon vanhan syylärin voinut tietty kennottaa uudestaan...
Mach1 -71
Re: -67 289 käy kuumana
Mulle on kerrottu, että se tulee noin 2 X kalliimaksi kun uus "kiinalainen" mutta kennotettu alkuperänen kestää isältä pojalle.302TT kirjoitti:Niin joo...oishan tuon vanhan syylärin voinut tietty kennottaa uudestaan...Hyvä, kun välähtää näin jälkikäteen
No, ei sekään paljon halvempaa olisi.
- Wesuri.V8
- Addikti
- Viestit: 268
- Liittynyt: 12 Helmi 2010, 09:19
- Auto: ´65 HT, 347/TKO-500, pun/must, vinyylikatto. Odottaa korjausta....
- Paikkakunta: Virolahti
Re: -67 289 käy kuumana
Kotkan seudulla mussen jäähdyttimen uudelleen kennotus kustantaa noin 400 eskoo. Jos sitä "kattilakiveä" on muodostunu tukkimaan pillit niin ei taida hirveäst vaihtoehtoja olla. Kennotus tai uusi syyläri.
Re: -67 289 käy kuumana
Itselläni oli lämpöongelma jotka ilmenivät kun ajoi moottoritienopeutta (120 km/h) hetkenaikaa ja sen jälkeen pudotti vauhdin n.40-50 km/h keitti välittömästi,kun vauhdin piti alle 100 km/h niin lämmöt pysyi normaalina, mutta niistä pääsi sillä kun haki uuden syylärin,termostaatin ja viskon.Uusi jäähdytin on samanlainen kaksirivinen kuin alkuperäinenkin,ostin se Hämeenlinnasta South West Tradesta ja maksoi 310 euroa johon pienen tinkimisen jälkeen sain syylärinkorkin kaupanpäälle.Lämpöngelmat loppuivat kertaheitolla.Kolmerivisen olisi saanut Niemensivulta kokolailla samaan hintaan mutta olisi joutunut odottelemaan muutamia viikkoja.Jäähdytinhuollosta sanoivat vanhan kennotuksen maksavan n.350 euroa eli oli aika helppoa päätyä uuden ostoon.Kun irrotn vanhan syylärin ja sitä ylösalaisin ravistelin niin tuli aika kasa kattilakiveä eli tukossa oli mokoma vaikka korkista katsoen näyttikin siistiltä.Ja autohan on myöskin -67 ja koneena 289 2V C4 laatikolla,niin ja tuossa uudessa syylärissä oli tuo automaatin lauhdutinkin johon vanhat öljyputket osuivat heittämällä.