289 ja 302 kannet?
289 ja 302 kannet?
Onko eroo -66 289 ja -69 302 kansien välillä! Sopivat paikalleen mut kuullut huhuja et 289:t paremmat?
Re: 289 ja 302 kannet?
Suurin ero taitaa olla palotilojen koossa.
- 66 289 pitäisi olla noin 54.5 cc:n palotila ja -69 302 kannessa pitäisi olla noin 63 cc. Ellei kansi ole 4V tai ns. E kansi, jolloin palotilan koko on noin 54 cc.
Joitakin eroja venttiilien pituudessa saattaa olla samoin venttiili jouset saattaa olla erilaiset.
http://books.google.fi/books?id=Alyn1vi ... me&f=false
- 66 289 pitäisi olla noin 54.5 cc:n palotila ja -69 302 kannessa pitäisi olla noin 63 cc. Ellei kansi ole 4V tai ns. E kansi, jolloin palotilan koko on noin 54 cc.
Joitakin eroja venttiilien pituudessa saattaa olla samoin venttiili jouset saattaa olla erilaiset.
http://books.google.fi/books?id=Alyn1vi ... me&f=false
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: 289 ja 302 kannet?
66 289 kansissa tapahtui myös muutos keinuvipujen ohjauksessa. Vanhemmissa oli tiukka reikä tönärille, joka piti keinun linjassa. Myöhemmissä reikä oli pyöreä ja keinun tuen hoiti keinun venapäässä oleva ura. In america ovat siis rail rockers.