Tänään kävin tankaamassa V-Poweria puolentankillista ja kilinät tais loppua, ysiviitosta oli ehkä viitisen litraa jäljellä tankin pohjalla. Tuntui vaan että ainakin pyörittelyajossa kone lämpeni reilummin, pitänee väännellä flektin säädintä tiukemmalle että reagoi nopeemmin. Mut sinällään koneeseen tuli lisää herkkyyttä tuon voimabensan tankkauksen jälkeen, ja jopa lootakin, joka on ollut haluton vaihtamaan ylivaihteelta pienemmälle, nöyrtyi pedaalia painettaessa arpomaan alaspäinDrummer kirjoitti:En hirveesti viittis ennakkoa enää peruuttaa, perus on 10 astetta, siitä käppyrä nousee 12 astetta 2200 rpm:ään ja sitten loivemmin 6 astetta 3200 rpm:ään jossa siis kaikki 28 astetta mukana. Miksikö tuollainen kurvi? Tuntui olevan koneelle kauhistus jos yli kolmenkympin totaali ennakkoa tarjosin, ei uskaltanu vedättää oikeestaan yhtäänFastback kirjoitti:1) ennakkoa myöhäisemmälleDrummer kirjoitti:JurriMusti ensimmäistä kertaa vuosiin kotipihassa yötäMukuloitten kanssa ajeltiin jätskille ja pesutarvikkeita noudettiin paikalliselta Nesteeltä, olipa kivvoo... Ainut mikä vaan pistää mietteliääksi että onkohan ruttua kuitenkin liikaa tuolle nokkakepille kun tuntuu aika helposti kilistelevän
2) ottaako liian äkkiä maksimi ennakot
3) rajumpi keppi!!!! Sellainen missä overlappia, että alkaa clevelandin kanavat toimia.![]()
Keppi on kyllä mieto, int 204 ja exh 214 @ .050", advertised arvot muistaakseni 284 ja 292. Kyllähän tuo on mielessä käyny että näille Aussi kansille vois sopia tymäkämpi keppi paremmin, vaikka tämä nykyinen oli Johanssonin Jukan suositus koskapa alavääntöä haettiin. Pitäs juu varmaan päästä vähän vuotamaan ettei paineet kasva hervottomiks
Eli sitä tässä lähinnä mietin että olisko nyt sitten syytä pitäytyä kokonaan tuossa V-Powerissa, koskapa en oikein haluaisi laiskistaa konetta ennakkojen pienentämisellä, maksimit ovat nytkin vähintäänkin maltilliset
Olisko kellään ehdotuksia suuntaviivoiksi millaiseksi tuota ennakkokäyrää voisi rukata? Jakaja on Malloryn E-Fire, jota voi kurvitella läppärillä mielin määrin, käyrästä saa vaikka ässän muotoisen jos niikseen haluaa