Kauko-ohjaus vakiona 1996 GT:ssä?
-
- Aktiivi
- Auto: 1955 kupla supercharged
1956 lincoln premiere
1972 kupla
1996 GT Convertible
…ja pari käyttistä - Paikkakunta: Lpr
Kauko-ohjaus vakiona 1996 GT:ssä?
Kun auton mukana ei tullut keskuslukon kauko-ohjainta mutta autossa on se jenkkimallin ovesta toimiva keskuslukko. Miten voisin varmistaa että autossa joko on tai ei ole kauko-ohjaus ja avain vain hävinnyt vuosien saatossa?
- shine can never replace attitude -
-
- Addikti
Re: Kauko-ohjaus vakiona 1996 GT:ssä?
Tietääkseni ei ole vakiovaruste Gt:ssä.Ei ollut omassakaan.Keskuslukko toimii vain ovien napeista, ei avaimesta kummaltakaan puolelta.mikkok kirjoitti:Kun auton mukana ei tullut keskuslukon kauko-ohjainta mutta autossa on se jenkkimallin ovesta toimiva keskuslukko. Miten voisin varmistaa että autossa joko on tai ei ole kauko-ohjaus ja avain vain hävinnyt vuosien saatossa?
Chiltonin manuaalin mukaan jos kaukok.on, pitäisi sen vastaanotin olla takaluukussa olikohan vasemman sivuverhoilu paneelin alla.
Mutta varmistakaa joku jolla on varmaa tietoa asiasta, eli siis jos tieto on väärä ampukaa tämä ankka heti alas.
Koodeista sitä ei kuitenkaan taida saada selville.
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Onkos sulla purplestang takaluukun aukasunappi hanskalokerossa? Mä joskus muistan tutkineeni kytkentäkaavoja niin että jos ei ole "keyless entry"ä niin ei pitäis olla sitä nappiakaan. Tosin voihan niissa kaavoissa olla virheitä.. Mutta siinä ois ainakin helppo tapa tunnistaa.
1998 GT
-
- Addikti
Kyllä siinä on sellainen pyöreä keltainen nappi jossa lukee "trunk".Tosin MSunlimitedin luettelon mukaan ei -96 Gt:ssä kuuluTPN kirjoitti:Onkos sulla purplestang takaluukun aukasunappi hanskalokerossa? Mä joskus muistan tutkineeni kytkentäkaavoja niin että jos ei ole "keyless entry"ä niin ei pitäis olla sitä nappiakaan. Tosin voihan niissa kaavoissa olla virheitä.. Mutta siinä ois ainakin helppo tapa tunnistaa.
olla tuon väristä nappia..ota taas näistä selvää...Onko sulla kaukari?Minähän vuonna tuli vakioksi?
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
On mulla kaukosäätö juu, ei ole kyllä mitään tietoa koska olis tullu vakiovarusteeksi..
edit. Mä voin huomenna penkoa vähän sitä takaluukkua, mulla kun on cobran halytin niin voihan se olla että ei se kaukosäätökään ole alkuperänen. Tuli vaan mieleen.
edit. Mä voin huomenna penkoa vähän sitä takaluukkua, mulla kun on cobran halytin niin voihan se olla että ei se kaukosäätökään ole alkuperänen. Tuli vaan mieleen.
1998 GT
-
- Addikti
Ootkos kurkkailu sinne loosteriin, missä kohtaa se vastaanotin siellä tarkasti on?Jotain muutoksia on "Joe"TPN kirjoitti:On mulla kaukosäätö juu, ei ole kyllä mitään tietoa koska olis tullu vakiovarusteeksi..
tehnyt tuohon munkin autoon, kuskin ovelta tulevaan johtosarjaan on heti kojelaudan alle viritelty kaksois-
releet ja yksi ylimääräinen johto törröttää sieltä a-pilarin reiästä..Pelaakos ne solikat sitten vänkärinkin
ovesta?Mitenkä muuten olet toteuttanut valot tuohon -98:n vai onko se muuttoauto orgis-lampuilla, näin
vähän ohi aiheen kyseltynä.
- stangrider
- Aina äänessä
Mun mielestä se on tavallaan "vakiona" vaikkei siihen avainta olekaan mukana.
Voi myöhemmin ohjelmoida.. Tästä oli joskus aiemminkin juttua.. Itsekin tuli hommattua "kake", mutta ei ole jaksanut tuohon ohjelmointiin paneutua..
Instructions
Things You'll Need:
* Insulated wire with bare ends
1.
Step 1
Turn the ignition key to "Run" or "Acc."
2.
Step 2
Locate the "programming connector" in the left panel inside the trunk. You may have to lower the lining to find it. It's a small piece with two wires leading into it. It has a pin inside each of its two insertion points.
3.
Step 3
Insert the bare ends of an insulated wire into the two insertion points to jump the programming connector. A paper clip or hairpin may suffice. The doors will lock and unlock to signal that you've successfully jumped the programming connector and entered the programming mode. Leave the wire in place for the duration of the programming.
4.
Step 4
Press any button on the first remote you want to program. The car's computer will cycle the power locks again to confirm successful programming.
5.
Step 5
Repeat Step 4 for a second remote, if you have one. Two is the limit that the computer will store in its memory.
6.
Step 6
Turn the ignition key to "Off." The locks will cycle again to confirm that you've exited the programming mode.
Voi myöhemmin ohjelmoida.. Tästä oli joskus aiemminkin juttua.. Itsekin tuli hommattua "kake", mutta ei ole jaksanut tuohon ohjelmointiin paneutua..
Instructions
Things You'll Need:
1.
Step 1
2.
Step 2
Locate the "programming connector" in the left panel inside the trunk. You may have to lower the lining to find it. It's a small piece with two wires leading into it. It has a pin inside each of its two insertion points.
3.
Step 3
Insert the bare ends of an insulated wire into the two insertion points to jump the programming connector. A paper clip or hairpin may suffice. The doors will lock and unlock to signal that you've successfully jumped the programming connector and entered the programming mode. Leave the wire in place for the duration of the programming.
4.
Step 4
Press any button on the first remote you want to program. The car's computer will cycle the power locks again to confirm successful programming.
5.
Step 5
Repeat Step 4 for a second remote, if you have one. Two is the limit that the computer will store in its memory.
6.
Step 6
Turn the ignition key to "Off." The locks will cycle again to confirm that you've exited the programming mode.
-
- Aktiivi
- Auto: 1955 kupla supercharged
1956 lincoln premiere
1972 kupla
1996 GT Convertible
…ja pari käyttistä - Paikkakunta: Lpr
Kiitoksia vinkeistä! Täytyykin tutkia takakontista että löytyykö sieltä tuota "yksikköä"!
Autossa on hanskalokerossa takaluukun avausnappi.
Autossa on hanskalokerossa takaluukun avausnappi.
- shine can never replace attitude -
-
- Addikti
stangrider kirjoitti:Mun mielestä se on tavallaan "vakiona" vaikkei siihen avainta olekaan mukana.
Instructions
Things You'll Need:
1.
Step 1
2.
Step 2
3.
Step 3
4.
Step 4
5.
Step 5
6.
Step 6
Öö, tarkoittaakos tuo nyt sitten että tuo "programming connector" pitäisi löytymän jokaisesta autosta vaiko miten?
Vai pitääkö se sinne kytkeä erikseen ja sitten on tuo ohjelmointi mahdollista?Kake olisi kyllä ihan hyvä varuste olla.
Enhän mä muistanu että mulla on kaiutinkotelo just sillä puolella takaluukkua.. ei jaksa kaivaa nyt niin syvältä.
1998 GT
-
- Addikti
Joo, miten minä muistelisin että ei siellä mitään töpseliä kyllä ollut, paneelit oli irti viime kesänä..Onko se vastaanotin sielläTPN kirjoitti:Enhän mä muistanu että mulla on kaiutinkotelo just sillä puolella takaluukkua.. ei jaksa kaivaa nyt niin syvältä.
samassa kohtaa vai onko se hattuhyllyn alla?Laittakaa nyt joku kuvatus, minkälainen värkki se on?
Tuon mukaan niitä remoteja voi olla jopa 8

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_pr ... 97_Mustang
Edit:Tuosta jutusta selviääkin jo paljon, eli ei se ole vakiona kaikissa vaan tuon moduulin voi kytkeä
auton omaan johtosarjaan ja sitten hommata niitä kakeja.Ei mun autossa ainakaan noita värkkejä
loosterista löydy..
http://images.google.fi/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1