Constant pressure valvebody

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Constant pressure valvebody

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Onkos kellään mitään kokemuksia näistä valvebodyista, esim. http://www.tciauto.com/Products/TC-%27V ... %27-0.aspx ? Tuntuis että tuollaisella sais AODeenkin toimimaan topakammin ilman hemmetinmoista häslinkiä, mutta onko sitten laatikon kestävyyden suhteen tiedossa ongelmia...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Re: Constant pressure valvebody

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Ei ole kokemuksia noista, ovat tarkoitettu kisakäyttöön ei katuliikenteeseen. Jos välttämättä haluaa katukäyttöön tollasen, pitää olla moottorin ja laatikon sekä kuskin aika hipervormanssi- & masokismiosastoa.

AOD:n saa toimimaan "topakammin" loistavasti ihan normi toimenpiteillä eli remppasarja, vahvistukset ja shift kit.
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Constant pressure valvebody

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Heh :D Mulla on nyt tuossa askissa jämäkämpää kamaa sisällä ja TransGo:n HP Reprogramming kitti ja niillä loota sinällään vaihtaa ihan jees ja siellä missä pitääkin... ylöspäin. Mutta alasvaihdot on vähän lottoa, ja tuossa kitissä on sellainen pervo ominaisuus että siinä OD menee päälle vaikka keppi on D-asennossa :roll:

Ymmärtääkseni tuo constantti VB setti sisältää mahdollisuuden kolmeen eri vaihtoehtoon:
"One of the interesting features of this kit is that the parts are provided to allow the installer to choose from three levels of performance: Heavy Duty, for towing, and for motorhomes and similar vehicles-the shift is firm but not harsh; Street, a step above the stock shift feel; and Street Plus, TCI's Street Fighter configuration with a very positive and sharp shift."

Eli mahdollisuus sellaiseenkin vaihtoehtoon jossa tupé ei lennä hattuhyllylle ja kiekkamittari kojelaudalta otsaan vaihteen vaihtuessa on vissiin olemassa :wink: Turbaani mulla on 3000 stallilla joten sekin rauhallisemmassa ajelussa tasoittanee.
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Vastaa Viestiin