Constant pressure valvebody
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Constant pressure valvebody
Onkos kellään mitään kokemuksia näistä valvebodyista, esim. http://www.tciauto.com/Products/TC-%27V ... %27-0.aspx ? Tuntuis että tuollaisella sais AODeenkin toimimaan topakammin ilman hemmetinmoista häslinkiä, mutta onko sitten laatikon kestävyyden suhteen tiedossa ongelmia...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Re: Constant pressure valvebody
Ei ole kokemuksia noista, ovat tarkoitettu kisakäyttöön ei katuliikenteeseen. Jos välttämättä haluaa katukäyttöön tollasen, pitää olla moottorin ja laatikon sekä kuskin aika hipervormanssi- & masokismiosastoa.
AOD:n saa toimimaan "topakammin" loistavasti ihan normi toimenpiteillä eli remppasarja, vahvistukset ja shift kit.
AOD:n saa toimimaan "topakammin" loistavasti ihan normi toimenpiteillä eli remppasarja, vahvistukset ja shift kit.
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Re: Constant pressure valvebody
Heh
Mulla on nyt tuossa askissa jämäkämpää kamaa sisällä ja TransGo:n HP Reprogramming kitti ja niillä loota sinällään vaihtaa ihan jees ja siellä missä pitääkin... ylöspäin. Mutta alasvaihdot on vähän lottoa, ja tuossa kitissä on sellainen pervo ominaisuus että siinä OD menee päälle vaikka keppi on D-asennossa
Ymmärtääkseni tuo constantti VB setti sisältää mahdollisuuden kolmeen eri vaihtoehtoon:
"One of the interesting features of this kit is that the parts are provided to allow the installer to choose from three levels of performance: Heavy Duty, for towing, and for motorhomes and similar vehicles-the shift is firm but not harsh; Street, a step above the stock shift feel; and Street Plus, TCI's Street Fighter configuration with a very positive and sharp shift."
Eli mahdollisuus sellaiseenkin vaihtoehtoon jossa tupé ei lennä hattuhyllylle ja kiekkamittari kojelaudalta otsaan vaihteen vaihtuessa on vissiin olemassa
Turbaani mulla on 3000 stallilla joten sekin rauhallisemmassa ajelussa tasoittanee.
Ymmärtääkseni tuo constantti VB setti sisältää mahdollisuuden kolmeen eri vaihtoehtoon:
"One of the interesting features of this kit is that the parts are provided to allow the installer to choose from three levels of performance: Heavy Duty, for towing, and for motorhomes and similar vehicles-the shift is firm but not harsh; Street, a step above the stock shift feel; and Street Plus, TCI's Street Fighter configuration with a very positive and sharp shift."
Eli mahdollisuus sellaiseenkin vaihtoehtoon jossa tupé ei lennä hattuhyllylle ja kiekkamittari kojelaudalta otsaan vaihteen vaihtuessa on vissiin olemassa
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-