Virranjakaja

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
lasse78
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 22:19
Auto: Ford Mustang HT -65 289 C4
Paikkakunta: Mustasaari

Virranjakaja

Viesti Kirjoittaja lasse78 »

Minkälainen virranjakaja/sytytys pitäis ostaa? moottori 351w.
nyt on vain tyhjä reikä :(
-65 HT
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Virranjakaja

Viesti Kirjoittaja eekoo »

ehkäpä virimiehilla on oma näkemyksensä ja orkkis / vakkarimiehillä omansa.. ehkä itte kysyisin niemensivulta .
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Re: Virranjakaja

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Minkälainen moottori/autosi muuten on?
Orkkis tyyliseen-käytöön orkkis tai naamioitu kärjetön sytytys järjestelmä.esim pertronix tms, vakio johdoilla.
Muutettuun /viriteltyyn moottoriin kärjetön sytytys järjestelmä.
Suosittelen silloin CRANEN tai MSD sytytys järjestelmiä, komponentteja niihin helpoiten saatavilla .
lasse78
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 22:19
Auto: Ford Mustang HT -65 289 C4
Paikkakunta: Mustasaari

Re: Virranjakaja

Viesti Kirjoittaja lasse78 »

moottoori on 351w, alukansilla, peltisarjoilla ja vähä jyrkempi nokka..
ei tulee ajettu radoilla tai rattilukkolla 8)
ainoa että tulee olla varmatoiminen, että luultavasti laitan joku kärjetön.
-65 HT
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Re: Virranjakaja

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Omassa samantyyppisessä koneessa Duraspark II omalla boxilla, vähän herkemmillä jousilla ja säädettävällä alipainekellolla. Hyvin pelittänyt 6000 kiekkaan asti, rajoitinta tuossa ei kyllä valitettavasti ole. Aftermarket malleista
löytyy varmaan parempiakin mutta myös huonompia toimintavarmuudeltaan.
Vastaa Viestiin