Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Löytyihän se viimeinkin. Tässä video joka on syynä kaikkiin "amerikan joen" korikorjauksiin.
Huomioikaa mustang videokasetin kannessa.
Ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, naurun puolelle kyllä väkisin veti vaikka kysymys on vakavasta asiasta.
Hammaslankaa kohdasta 8 minuuttia eteenpäin. Katsokaa myös osat kaksi ja kolme... huh huh
Katsoin ensimmäiset 2 osaa..Tuo tyyli on näköjään edelleen voimissaan rapakon takana.Aivan älytöntä touhua..
Tuommoset viritelmät pitäs kieltää lailla.Hauskin kohta oli tuo rätin teippaaminen päähän..pokka petti kyllä totaalisesti tuossa..
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Tässä video joka on syynä kaikkiin "amerikan joen" korikorjauksiin.
Videolla esiintyvä heppu taitaaa olla just se paljon puhuttu Joe, josta sanonta on saanut alkunsa.
Kaikki käsitellyt tekniikat on bongattu omasta projektista. Sisälokasuojan kiinnitys&tiivistys kylkipeltiin Uretaanivaahdolla jäi tosin puuttumaan, Joe on tainnut sen kikan kehitellä videon valmistumisen jälkeen.
Sakemaannit taitaa tuon saman mainiosti. On satunut saksan tuonneista löytymään samoja virityksiä, parissa isossa mersussa oli alumiiniverkkoa ja lasikuitukitiä ovissa ja lokasuojissa. Muuan WV Caravellen kyljestä löytyi mehiläiskennoa muistuttava puolenneliön alue, ja kittia 2cm kaksuudelta. Itse kyllä kallistun jaappanin tuonti autoihin, siellä osaavat tehdä siistiä ja toimintavarmaa vvehjettä, jenkit suoltaa paskaa minkä kerkeevät.
Japanissa pitävät kyllä huolta autoistaan, varsinkin erikoisemmat tuontiautot. Yhtä "export-spec" Cobraa kävin katsomassa Paronin luona (Hollolassa) aikoinaan ja se oli helmi. Täysin orkkis, täydellinen huoltokirja, kaikki toimi ja hyvin pidetty. Itse japsi-autoista en pidä, heillä ei ole yhtäkään automallia joka kiinnostaisi.
Saksan autoista löytyy kyllä pakkelia, yhdestäkin omegasta löytyi kylkikolarivaurio joka oli korjattu pelkällä pakkelilla. Parhaimmillaan 1,5cm kittiä ja ihan loistava maalipinta, ei olis päällepäin uskonut sellaiseksi pakkelipommiksi!
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
MouTine kirjoitti:Japanissa pitävät kyllä huolta autoistaan, varsinkin erikoisemmat tuontiautot. Yhtä "export-spec" Cobraa kävin katsomassa Paronin luona (Hollolassa) aikoinaan ja se oli helmi. Täysin orkkis, täydellinen huoltokirja, kaikki toimi ja hyvin pidetty. Itse japsi-autoista en pidä, heillä ei ole yhtäkään automallia joka kiinnostaisi.
Komppaan, en voisi kuvitellakaan mitään aasian tuotetta tuohon markille.Vaikkahan pelais kuinka.Periaate.
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
aikuis- viihdettä kotitalliin suomiviritys parhaasta päästä; wanhan Kuplan koria oli jatkettu etuoven takaa aivan siististi maalatulla 2x4" lankun pätkällä ja siellä se oli vuosia oleskellut ja auto liikenteessä samoin päällemaalattua jeesus-teippiä on helmoista ja pyörän kaarista löytynyt usseemmasta kohteesta....
onkohan suomal. autoasentajalinjoilla opetus DVD;t käytössä..???? ei ois pahitteeksi katsella jos niitä ois