Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
2065 kirjoitti:Tarkistappa katalysaattorin lämpökilpi-se on aika yleinen räminänlähde...
edit: Jep-olit jo löytänyt vian..
Heh, eipä tuo mitään, itse asiassa homma on TAAS ajankohtainen, ei nuo pellit meinaa pysyä oikein kiinni.Pari kertaa jo heppailin kesälläkin ja taas on toinen puoli irti..onkohan joku ottanut jo koko pellit pois vai käykö katit niin kuumana että pohjapellitkin lämpenee:)Laturi nyt sentään
tuli kasaan ja tänään pääsen testaamaan toimiiko se.Aika simppeli homma tuo laakerointi, hiilien kanssa piti vähän miettiä kun ei ihan sopivia
löytynyt, piti sitten vähän käyttää viilaa johonkin denson laturiin tarkoitettujen hiilien kanssa että ne sai sopimaan.
Liitteet
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Niin, jotain muuta kyllä täytyy keksiä kun ei ne heppaukset pysy.Kattejakaan ei viitsi poistaa, tien päällä lähtee laput jos huomataan, vikavalo palaa jos ei ole mil-eliminatoreita ja katsastuksenkin kanssa tulee ongelmia.Tämä kärry tuli Floridasta ja carfaxin mukaan emissions testejä oli tehty 2001 asti jolloin nuo mittaukset ko. osavaltiossa kait poistui.Ilmankos siinä sitten ei katteja ollutkaan ja cel-valoon oli viritelty pikku hyppylangat laturinvalosta.Täällä asennettiin sitten uudet katit ja palautin tuon cel-valon toiminnan normaaliksi.Kesällä se tuikki pariin kertaan mutta rauhottui jostain syystä sitten ilmojen viiletessä eikä ole enää palanut.Laturin juuri asensin ja hyvin pelaa ainakin vielä
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Räminän kuuntelua ...etsimistä
Mulla on yhä rivi myöskin hitlerinajan-kubbelwaageneita eli -51 kuplia.... sekä aika kasa niihin liittyvää wanhaa kirjastoa..
siispä wanhan saksalaisen neuwo; otetaan riittävän pitkä muoviletku jolla kuunnellaan sieltä ja täältä..TOIMII sillä pystyy kohdentamaan kolina/räminä paikas ihmeen tarkasti !!! samaa haitekkiä käytetään myös ovitiivisteiden suhinakohtien selvittämiseen ...joskin tässä kohtaa letku on apumiehen korvassa ja eiku ajamaan.... suhinapaikka löytyy muuten sentin tarkkuudella
96PurpleStang1 kirjoitti:Niin, jotain muuta kyllä täytyy keksiä kun ei ne heppaukset pysy.Kattejakaan ei viitsi poistaa, tien päällä lähtee laput jos huomataan, vikavalo palaa jos ei ole mil-eliminatoreita ja katsastuksenkin kanssa tulee ongelmia.Tämä kärry tuli Floridasta ja carfaxin mukaan emissions testejä oli tehty 2001 asti jolloin nuo mittaukset ko. osavaltiossa kait poistui.Ilmankos siinä sitten ei katteja ollutkaan ja cel-valoon oli viritelty pikku hyppylangat laturinvalosta.Täällä asennettiin sitten uudet katit ja palautin tuon cel-valon toiminnan normaaliksi.Kesällä se tuikki pariin kertaan mutta rauhottui jostain syystä sitten ilmojen viiletessä eikä ole enää palanut.Laturin juuri asensin ja hyvin pelaa ainakin vielä
Teet sellasen holkin joka nostaa anturin ylös pakokaasuvirrasta. Tuommonen... http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... 240051.jpg Nuo MIL eliminatorit ei oikeen aina toimi kuten pitäisi, mutta toi holkki on todettu toimivaksi.
Koskaan kullukkaan että ketään tien päällä asia kiinnostaisi.