Remote Keys

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Musse98
Tulokas
Auto: Mustang GT -95

Remote Keys

Viesti Kirjoittaja Musse98 »

Osaisiko joku neuvoa miten vuoden 1995 Mustangissa löytäisi oikean liittimen vasemman takapyärän ja takavalon välistä joka laitetaan oikosulkuun "kaukoavainta" ohjelmoitaessa. (vai onko se peräti muualla?) Vuoden 1998 mallissa se oli suhteellisen helppo löytää mutta tämä asennus aiheuttaa enemmän ongelmia.
FBFIN65
Mega-addikti
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005

Re: Remote Keys

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Sama kysymys , Miten näissä 05 ja eteenpäin onnistuu avaimen uudelleen ohjelmointi, jos ei ole kuin 1 kpl avaimia ???
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

FBFIN65 kirjoitti:Sama kysymys , Miten näissä 05 ja eteenpäin onnistuu avaimen uudelleen ohjelmointi, jos ei ole kuin 1 kpl avaimia ???
Näihin käynnistyksenesto malleihin saa apua Automaa Tampere (entinen auto-kivitila) siellä on kaveri joka on hoitanut vara-avain asiat koodauksineen usa fordeihin mallikkaasti.
Automaa / Jani Kajosvaara
Palveluneuvoja, varaosat
puh: 010 7656 443

Itse tilasin sieltä omaani vara-avaimen ja toisen kaukosäätimen keväällä ja on vielä FMOC jäsenetuliike :wink:
- Juha -
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

pokkinen kirjoitti:
FBFIN65 kirjoitti:Sama kysymys , Miten näissä 05 ja eteenpäin onnistuu avaimen uudelleen ohjelmointi, jos ei ole kuin 1 kpl avaimia ???
Näihin käynnistyksenesto malleihin saa apua Automaa Tampere (entinen auto-kivitila) siellä on kaveri joka on hoitanut vara-avain asiat koodauksineen usa fordeihin mallikkaasti.
Automaa / Jani Kajosvaara
Palveluneuvoja, varaosat
puh: 010 7656 443

Itse tilasin sieltä omaani vara-avaimen ja toisen kaukosäätimen keväällä ja on vielä FMOC jäsenetuliike :wink:
Ei pirä unohtaa äss poonusta ja hyvää palvelua! =)
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
FBFIN65
Mega-addikti
Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005

Viesti Kirjoittaja FBFIN65 »

Tällanen löyty ?

ikk
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja ikk »

Juu noin se kaukosäätimen ohelmointi toimii, sama periaate kuin eurooppalaisissakin Fordeissa. Mutta jos sulla on vain yksi "oikea" avain niin avaimien lisäys vaatii käyntiä Fordilla koska käynnistyksenesto (PATS) vaatii vähintään kahta toimivaa avainta että avaimia voi "opettaa" lisää. Sitä en tiedä että onnistuuko toi paikallisessa Mondeo-kaupassa vai onko noi jenkkiversiot erilaisia, tuolla mainitulla Tampereen Automaalla osattaneen ainakin auttaa
Joel66
Hiljaisempi
Auto: Mustang 2006 convertible

Viesti Kirjoittaja Joel66 »

Muistaakseni mulla -06 kaken ohjelmointi ei mennyt ihan noin, mutta ohjeet löytyy ohjekirjasta.
Itse hommasin toisen avaimen Automaa / Jani Kajosvaaran kautta, KIITOS jäsen Pokkiselle vinkistä.
Ohjelmointi / avain maksoi 96€. Sitten tilasin netistä blankonavaimen 12€ jyrsitytin sen Järvenpään Lukossa ja ohjelmoin sen itse. Helpompaa avaimen kuin kaken ohjelmointi.
Vastaa Viestiin