Orggis 2.73 vaihtui 3.55:een ja olen ollut tyytyväinen liikkumiseen sen jälkeen.Sulkava kirjoitti:viel jäi vähän eppätitova,,, SN 95 + AOD mitä välityksiä ootte käyttäneet ??
3.55 vai 3.73 välitys?
- Jones
- Mega-addikti
- Viestit: 613
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 20:07
- Auto: GT -94
- Paikkakunta: Laaksolahti, Espoo
Re: 3.55 vai 3.73 välitys?
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
1/4 Endurance BMW E36 - #8
Re: 3.55 vai 3.73 välitys?
Nyt on 3.73 välitys autossa paikallaan, ja koeajojen perusteella ei tullut ollenkaan liian tiheä, vaan juuri sopiva. Ykkönen tuntuisi olevan ihan sopiva ruuhkissa ryömimiseen, ja autolla pystyy lähtemään liikkeelle tyhjäkäynnillä kytkimen nostamalla. Vitosen kierrokset satasessa tosiaan tasan 2000, eli juuri mitä haettiinkin. Rattaat on Yukonin valmistetta, ja tuli hiljainen, eikä ole klappia.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 14 Joulu 2009, 12:22
- Auto: FORD MUSTANG GT 2010 PRENIUM RED CANDY
Re: 3.55 vai 3.73 välitys?
Terve ! Toin juuri jenkeistä tuon uuden Mussen 2010 . Kokeilin rapakon takia lähes kaikki perävaihtoehdot. Ehdottomasti paras oli tuo 3.73 jonka myös toin suomeen. Lähtökiihtyvyys taattu sekä matka-ajossakin vielä järkevät "taloudelliset" kierrokset. Alustan ja jarrujen vahvistamien sekä ajovakautusjärjestelmän uudelleen säätö tuovat autoon aivan eri mahdollisuuden !! Omalle autolle tehtiin valmiiksi jenkeissä ja se kannatti. Vakiomallista poiketen suoritus arvot jo tällä perussetillä n. 1 sekunnin parempia kuivalähdöillä