Mieli virkeänä saavuin eilen duunireissulle Atlantaan... noh, liittymälento Manchesteristä oli pari tuntia myöhässä... silti Delta onnistui (taas)
hukkaamaan mun matkalaukun (ei edelleenkään mitään tietoa siitä). No mutta, mielenvirkistykseksi, käänsin aamulla bokserit nurinpäin ja lähdin
raikkaana hamuamaan uusia, samalla scouppaan mestat, mihin maanantaina hyökkään osia tilaamaan. Talkaisin hotellille, suihkut ja skruudaamaan.
Ainiin, nyt on mun syntymäpäivä... pitää olla uudet bokserit.
Skruudiksen jälkeen tuli mieleen tsekkaa paikallinen Mastään-skene ja Googleen haku Atlanta Mustang... löytyi GRMC-weppisaitti
(http://georgiaregionalmustangclub.com/Page557.aspx)... kalenteristä huomasin, että ko. jengi kokoontuu Delkwoodin Grillillä, aivan mun hotellin
vieressä... housut jalkaan ja menoksi, kello on varttia vaille. Hyppäsin vuokrattuun Grand Cherokeehen ja tökkäsin navigaattoriin Delkwood Grill, löytyi
ja GO! 4x4 isohkolla kutosella pitkin Eisenhoverin Intersteittiä Delkmetsän Pökkikselle ja musseja on rivissä kymmenkunta kappaletta. Kuvia liitteenä...
Autoja oli yht. ehkä 20, mutta ulkona ei ketään... ameriikkalaiseen tyyliin, "meetit" keskittyy enemmän safkalla mässäilyyn ku autoihin...
Pyörin vähän uuden mustan bullittin ympärillä, kännykällä napsin kuvia ja ihmettelin että mitä ihmeellistä siinä nyt on. Vähän barskimpi on toi look mustan
maskin kanssa, hienoja Bullitt-yksityiskohtia, mutta siinä kaikki.
Aikani pyörittyäni, pihaan puhalsi Mike toisella Bullittilla -tällä kertaa oikea väri "Highland Green" ja hyvät saundit lähti Miken SLP Loudmoutheista.
Mike paiskasi kättä ja kysyi mikä noista on mun? Mä sanoin että Soomesta ollaan ja tottakai kehuin päälle että "mulla on kuule semmottii musti kotona, että
sillä ku mie vejän, niin linnut tippuu puista!" Noh, aikamme jahkattiin, Miken uudenkarhea Bullitti käytiin läpi sisältä, ulkoa ja konepellin alta. Huomasin, että 2008
malleihin on tullut syylärin alaletkun väliin iso (n. 2L) vetävä jäähdytinsäiliö... mahtuupi enemmän vettä. En tosin tiedä johtuuko siitä, että bullitissa on 15 heppaa
enemmän kuin perus-GT:ssä.... tuskin. Hieno Strut tower Brace on muuten Bullitissa... VIN ja Bullitt-järjestysnumero... tää tais olla nro:1005? Miken modit autossa
oli ainoastaan deep-dish 9" vanteet, Nitto555 285/18 nakit ja Hurstin short-throw keppi. Mukava kaveri kaikesta huolimatta.
Pari foksia, yks öörli, loput uudempia. 2 valkosta Shelby GT:tä (eli perus GT +15hv).... toinen modattu (raiskattu) GT junanvalomaskilla ja kaikella turhalla rekvisiitalla...
oli kromista valokehystä ja kaikkea muuta tarpeetonta. Invaliidi-kilvetkin oli (jolla en tietysti tarkoita paheksuvasti tai syrjivästi ketään), niitä harvoin näkee Mustangissa,
olisko ollut joku vanhempi bracket-racer, joka hieman pyörähdettyään nivelsiteet venäyttänyt? Mene ja tiedä.
Kävin sisällä juomassa poikain kanssa kahvit ja paiskasin kättä. Kutsuin Fun Runiin ja Natikkaan, mutta epäilen etteivät tule. On lomat niin kortilla.
No mut tällästä tällä kertaa. Kuvia alla (klikkaa suuremmaksi). Soitan deltalle että jos vaikka laukkua sais?