Remote Keys
Remote Keys
Osaisiko joku neuvoa miten vuoden 1995 Mustangissa löytäisi oikean liittimen vasemman takapyärän ja takavalon välistä joka laitetaan oikosulkuun "kaukoavainta" ohjelmoitaessa. (vai onko se peräti muualla?) Vuoden 1998 mallissa se oli suhteellisen helppo löytää mutta tämä asennus aiheuttaa enemmän ongelmia.
- FBFIN65
- Mega-addikti
- Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005 - Paikkakunta: uusimaa
Re: Remote Keys
Sama kysymys , Miten näissä 05 ja eteenpäin onnistuu avaimen uudelleen ohjelmointi, jos ei ole kuin 1 kpl avaimia ???
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Näihin käynnistyksenesto malleihin saa apua Automaa Tampere (entinen auto-kivitila) siellä on kaveri joka on hoitanut vara-avain asiat koodauksineen usa fordeihin mallikkaasti.FBFIN65 kirjoitti:Sama kysymys , Miten näissä 05 ja eteenpäin onnistuu avaimen uudelleen ohjelmointi, jos ei ole kuin 1 kpl avaimia ???
Automaa / Jani Kajosvaara
Palveluneuvoja, varaosat
puh: 010 7656 443
Itse tilasin sieltä omaani vara-avaimen ja toisen kaukosäätimen keväällä ja on vielä FMOC jäsenetuliike

- Juha -
Ei pirä unohtaa äss poonusta ja hyvää palvelua! =)pokkinen kirjoitti:Näihin käynnistyksenesto malleihin saa apua Automaa Tampere (entinen auto-kivitila) siellä on kaveri joka on hoitanut vara-avain asiat koodauksineen usa fordeihin mallikkaasti.FBFIN65 kirjoitti:Sama kysymys , Miten näissä 05 ja eteenpäin onnistuu avaimen uudelleen ohjelmointi, jos ei ole kuin 1 kpl avaimia ???
Automaa / Jani Kajosvaara
Palveluneuvoja, varaosat
puh: 010 7656 443
Itse tilasin sieltä omaani vara-avaimen ja toisen kaukosäätimen keväällä ja on vielä FMOC jäsenetuliike
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
- FBFIN65
- Mega-addikti
- Auto: ford mustang fastback 1965
ford mustang saleen s/c 2005 - Paikkakunta: uusimaa
Tällanen löyty ?
Juu noin se kaukosäätimen ohelmointi toimii, sama periaate kuin eurooppalaisissakin Fordeissa. Mutta jos sulla on vain yksi "oikea" avain niin avaimien lisäys vaatii käyntiä Fordilla koska käynnistyksenesto (PATS) vaatii vähintään kahta toimivaa avainta että avaimia voi "opettaa" lisää. Sitä en tiedä että onnistuuko toi paikallisessa Mondeo-kaupassa vai onko noi jenkkiversiot erilaisia, tuolla mainitulla Tampereen Automaalla osattaneen ainakin auttaa
Muistaakseni mulla -06 kaken ohjelmointi ei mennyt ihan noin, mutta ohjeet löytyy ohjekirjasta.
Itse hommasin toisen avaimen Automaa / Jani Kajosvaaran kautta, KIITOS jäsen Pokkiselle vinkistä.
Ohjelmointi / avain maksoi 96€. Sitten tilasin netistä blankonavaimen 12€ jyrsitytin sen Järvenpään Lukossa ja ohjelmoin sen itse. Helpompaa avaimen kuin kaken ohjelmointi.
Itse hommasin toisen avaimen Automaa / Jani Kajosvaaran kautta, KIITOS jäsen Pokkiselle vinkistä.
Ohjelmointi / avain maksoi 96€. Sitten tilasin netistä blankonavaimen 12€ jyrsitytin sen Järvenpään Lukossa ja ohjelmoin sen itse. Helpompaa avaimen kuin kaken ohjelmointi.