Kansien palotilan mittaus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Hjuvia vinkkejä!! Itelläkin "rakenteilla" malmikasa nokalle. Tuleva kesä ajetaan kuitenkin vanhalla padalla ja edetään pikkuhiljaa projektin kanssa. Olishan se kivajos uusi kokkare olis jo nokalla, mutta... mutta...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
#21
Aktiivi
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
Auto: '65 HT Caspian Blue
Paikkakunta: Kurikka

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja #21 »

No niin, lähdettiin kumminkin lyömään päätä seinään ja panin tilaukseen Summitilta mm.
tuommoiset männät http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
ja tollaisen nokan
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

saadaan vähän pienennettyä palotilaa ja nokkakin on maltillinen...nyt saa sitten antaa palautteen että mitä tuli tehtyä väärin ja mitä olis kannattanu tehdä toisin... :) :) :) :)

Oli muuten asiallinen ja nopea palvelu Summitilla jos vertaa vaikka mustang unlimitediin (tilaus tehty 6.3.08 eikä oo vieläkää lähteny liikenteeseen :evil: )
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Noilla männillä ja antamillasi aikaisemmilla arvoilla sain puristukseksi 8.88 joten on linjassa tuon miedon nokan kanssa. Ja ovatpahan männät sitten valmiina kunnon puristussuhteille kun vaihdat kannet tolkullisiin, tosin siinä kohtaa sitten nokkakin uudestaan vaihtoon. Pyydä konepajaasi mittaamaan mäntien todelliset koot mutta eiköhän ne sen tee poraus/hoonausvaiheessa joka tapauksessa. Pitäisi ainakin.

Mitkä kiertokanget olet valinnut? Nuo männät ovat kelluvilla tapeilla joten mihinkään vakiokiertokankiin eivät suoraan istu.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja Drummer »

#21 kirjoitti:Oli muuten asiallinen ja nopea palvelu Summitilla jos vertaa vaikka mustang unlimitediin (tilaus tehty 6.3.08 eikä oo vieläkää lähteny liikenteeseen :evil: )
Mustangs Unlimitedista tulee kamat nopeasti jos niillä vain kamaa on :wink: Jos ei pariin kolmeen päivään tilauksen jälkeen seurannan mukaan mitään ole tapahtunut, kannattaa laittaa sähköpostia sinne ja kysyä mitä ei ollutkaan saatavilla (tää on se "Backorder"...). Vastaavat nopeasti ja ystävällisesti, vaihtoehtoja toimitukseen tarjoten. Sit kun kaikki tilattu kama on varastossa ne tulee viikossa. Pari kertaa on mullekin käynyt niin ettei meinaa tavarat lähteä liikenteeseen, mutta kun vähän porukalla on muokattu tilauslistaa niin johan tavarakin liikkuu ripeästi :D
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Avatar
#21
Aktiivi
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
Auto: '65 HT Caspian Blue
Paikkakunta: Kurikka

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja #21 »

Kiertokankea en ole ollut vaihtamassa joten se on mikä oli alunperin, eli siinä sitten mentiin metsään jos männät ei käykään kiertokangen kanssa yksiin :evil: :evil: :evil:
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Avatar
fairlane
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Heinä 2004, 10:36
Paikkakunta: valkeakoski

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja fairlane »

hmm. mikähän ero noissa on lukkorengas urien lisäksi että ne ei kävis puristus sovitteisiin kankiin . jättää ne lukkorenkaat pois ja rämäyttää ne tapit kuumiin kangenpäihin eiköhän ne siellä pysy jos on vaan krymppiä tarpeeksi, mulla on ollut tollaset männät puristussovitteella http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
ja niissäkin lukee vaan että uivat.
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Juu ei mitään ongelmaa kiertokankien kanssa, ja hyvä mäntävalinta! on vissiin aivan laatukamaa mulla Clevessä myös nuo hyperteutikit (KB149) Hoi! otitko renkaat? mulla ois uuet sun mäntiin sopivat molyrenkaat.
:krooh:
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Ajatusvihre...tietysti noin päin toimii mutta toisin päin suoraan ei...

KB116:t juuri tänään dynotettiin koneessa. Toistan kuitenkin kehoituksen että tarkkailkaa tuotteen laatua rakennusvaiheessa.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
#21
Aktiivi
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:33
Auto: '65 HT Caspian Blue
Paikkakunta: Kurikka

Re: Kansien palotilan mittaus

Viesti Kirjoittaja #21 »

Jaa että ei ollakaan vielä suossa :uuh: no pitänee kiikuttaa ne koneistamolle ja katsoa tuleeko niistä konetta vai ei...ja PeteP kyllä otin renkaat mukaan...tavalliset kylläkin
---------------------------------
'65 HT Caspian Blue
---------------------------------
Vastaa Viestiin