Oujee, kyl tolla alkaa pärjäileen. Isokoppa nieli 325/50-15 kumit kun "vähän" mittaili ja laittoi custom vanteet tilaukseen. Nyt menee vielä nätisti kaarien sisään, jos riittäisi että menee kaarien "alle" malliin perä pystyyn niin 355 rengastus menisi komeesti tai siis helposti, perä pystyssä ei kyl ole mitään komeeta. Vauhti jos Janilla säilyy tommoisena niin se on Freakkien syyskokoukseen mennessä valmismusse67 kirjoitti:Eihän se kaarien levitys olisi kova homma, mutta sitten joutuisi jo takapenkkiä kaventamaan ja takaosan verhoiluja muuttamaan. Kun vanteessa on just oikea ET, niin 67:n pyöränkoteloon menee yli 300 leveä kumi. Saa luvan riittää.
Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Taas on jotain autolle tapahtunut. On ollut sen verran kosteat kelit että ei ole pystynyt hiekalla puhaltamaan, mutta eilen oli hyvä muutaman asteen pakkasessa puhaltaa. Mitä nyt välillä meinasi ilman tulon kanssa olla ongelmaa, kun letkun pikaliitin meinasi jäätyä.
Tyyppikilpi ongelmaankin löytyi selitys, kun otin kilven irti ja takaa löytyi Official licenced product tarra. Eli Marti auto worksilta on jossain vaiheessa tilattu uusi lätkä.
Uusia osia on jo nippu tullut ja lisää tulee piakkoin (kiitokset tuumamiehelle!). Etupäästä olisi tarkoitus aloittaa uusien peltien asennus. Jostain kun löytyisi taiwanin suojien tilalle alkuperäiset etusuojat, joiden kanssa voisi ovet laittaa kohdalleen ja sitten vasta takakyljet paikalleen, että saa oven välit säädettyä sopiviksi.
Projektigalleriassa löytyy kolmannella sivulla 17 uutta kuvaa. http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/
Tyyppikilpi ongelmaankin löytyi selitys, kun otin kilven irti ja takaa löytyi Official licenced product tarra. Eli Marti auto worksilta on jossain vaiheessa tilattu uusi lätkä.
Uusia osia on jo nippu tullut ja lisää tulee piakkoin (kiitokset tuumamiehelle!). Etupäästä olisi tarkoitus aloittaa uusien peltien asennus. Jostain kun löytyisi taiwanin suojien tilalle alkuperäiset etusuojat, joiden kanssa voisi ovet laittaa kohdalleen ja sitten vasta takakyljet paikalleen, että saa oven välit säädettyä sopiviksi.
Projektigalleriassa löytyy kolmannella sivulla 17 uutta kuvaa. http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Näin on. Aluksi näytti että peltiä ei tarvi laittaa kuin ulkopuolen nurkkaan, mutta puhalluksessa tuli sisäpuolellekin reikiä. Saapa nähä kuinka paljon joutuu kuskin ovea hitsaamaan se kun on vielä puhaltamatta. ulkopuolella tosin on siinäkäkin on nurkassa reikä.KTM kirjoitti:Huhhutihuijaa, näköjään ovissa oli sulla samat ongelmat kuin mulla. Siis tuo etukulma alhaalta on herkkä.
Työn iloa
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Taas on tallissa ja tallin pihalla tapahtunut. Keula on tulipeltiin asti hiekkapuhallettu ja pohjamaalattu. iskaritorneihin olen hitsannut tukipalat ja pitihän sitä kuskin puolen ilmanottokaukalon pohjaa hieman korjata. On se Fordin hitsausväri vain hienoa ainetta. Aluksi hieman roiskii kun hitsaa maalin päälle, mutta siitä eteenpäin hitsaus onnistuu kuin puhtaalle pellille. Kuten tästä kuvasta näkyy: http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/p ... _4810.html
Jospa sitä jo ens viikolla pääsisi hitsailemaan keulan uudet pellit paikalleen.
Jospa sitä jo ens viikolla pääsisi hitsailemaan keulan uudet pellit paikalleen.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/index4.html
Eiköhän siitä vielä auto tule, kuskin puolen takakylki on paikallaan ja vänkäriltä on vanha leikattu pois. Yllättävän hyvin istuu Taiwanin poikain kylkipala.
Eiköhän siitä vielä auto tule, kuskin puolen takakylki on paikallaan ja vänkäriltä on vanha leikattu pois. Yllättävän hyvin istuu Taiwanin poikain kylkipala.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/index5.html
Pahimmat peltityöt alkaa olla tehty. Oli mukava passuutella perän pellit kohdalleen kun amerikan seppä oli vaihtanut runkoaisojen takapätkät vähän sinne päin. Ovien ja takaluukun saumat on hyvät ja kylkien pokkaukset on just kohdallaan. Takapuskurin kanssa tosin tuli vähän ongelmaa, kun meinasi jäädä leveäksi. Perän mittoja kun vertaa ylä- ja alareunasta hitsailemattomaan autoon, ei eroa ole kuin millejä, mutta puskuria piti kaventaa vajaa 15mm. Eikä puskurissa ollut vikaa, kun koitin kolmea puskuria ja kaikilla sama heitto.
Vielä pitää hitsailla hieman helmojen päitä, lattiat, lattian alle tulevat runkopalkit ja torque boxit.
Pahimmat peltityöt alkaa olla tehty. Oli mukava passuutella perän pellit kohdalleen kun amerikan seppä oli vaihtanut runkoaisojen takapätkät vähän sinne päin. Ovien ja takaluukun saumat on hyvät ja kylkien pokkaukset on just kohdallaan. Takapuskurin kanssa tosin tuli vähän ongelmaa, kun meinasi jäädä leveäksi. Perän mittoja kun vertaa ylä- ja alareunasta hitsailemattomaan autoon, ei eroa ole kuin millejä, mutta puskuria piti kaventaa vajaa 15mm. Eikä puskurissa ollut vikaa, kun koitin kolmea puskuria ja kaikilla sama heitto.
Vielä pitää hitsailla hieman helmojen päitä, lattiat, lattian alle tulevat runkopalkit ja torque boxit.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Eikö oviin tule kahvoja? Vai mikä on meininki?
On sulla ollut tosi hurjat peltisavotat. Ei voi kuin ihmetellä ja ihastella, mutta myös tuo vaihdelaatikkokuva sai aikaan ihastusta. Pitääkö kepin paikkaa muuttaa lattiassa vain onko tuo niitä Keilerin hännällä olevia tai vastaavia missä kaikki osuu kohdalleen?
On sulla ollut tosi hurjat peltisavotat. Ei voi kuin ihmetellä ja ihastella, mutta myös tuo vaihdelaatikkokuva sai aikaan ihastusta. Pitääkö kepin paikkaa muuttaa lattiassa vain onko tuo niitä Keilerin hännällä olevia tai vastaavia missä kaikki osuu kohdalleen?
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Kahvat on tarkotus jättää turhana pois.KTM kirjoitti:Eikö oviin tule kahvoja? Vai mikä on meininki?
On sulla ollut tosi hurjat peltisavotat. Ei voi kuin ihmetellä ja ihastella, mutta myös tuo vaihdelaatikkokuva sai aikaan ihastusta. Pitääkö kepin paikkaa muuttaa lattiassa vain onko tuo niitä Keilerin hännällä olevia tai vastaavia missä kaikki osuu kohdalleen?
Mun tietääkseni TKO:lle ei tarvi kepin paikkaa siirtää, ainoastaan hieman lattiaa nostamaan. Siinäpä se kepin paikka siirtyy samalla, jos sikseen tulee.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Noita puskureita on joskus tullut ihmeteltyä, eikä ne tunnu sellaisenaan silmään istuvan.musse67 kirjoitti:Perän mittoja kun vertaa ylä- ja alareunasta hitsailemattomaan autoon, ei eroa ole kuin millejä, mutta puskuria piti kaventaa vajaa 15mm.
Mustang -69 SR
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Vielä oon kahen vaiheilla, maalaisko korin väriin vai rommauttas. Kyllähän se melkeen kuuluisi olla kromattu puskuri. Jos sen maalaa sillon pitäs maalata etupuskuriki. Kromaamoja en oo vielä sen kummemmin katellu, mutta ruotsissahan se homma ainakin osataan. Pitää nyt kattoo mitä tästä kehittyy.munmummu69 kirjoitti:meinasitko uudelleen kromauttaa tuon lyhennetyn ja jos niin missä/hinta?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
pitää nostaa näille ahertajille..
Jospa tämä lisäis motivaatiota, jos alkaa hintapyynnöt
olla tätä luokkaa.. 40ke..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1821201
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Nyt äkkiä myymään jos hintaluokka on tuota!!! Eivät ole tainneet Pietarsaaressa huomata että ollaan valumassa taantumaan...stangrider kirjoitti:Jospa tämä lisäis motivaatiota, jos alkaa hintapyynnöt
olla tätä luokkaa.. 40ke..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1821201
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Ovikilven koodit mitä sattuu, 67fb projekti
Juu!! Kannatta myyvä, jos on myyväkseen. Minä en ole edes ajtellu myyväni
, enkä ikinä saisi likikään omiani pois, jos möisin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey