Bilstein alusta SN95:seen?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Bilstein alusta SN95:seen?

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Onko mimmosia kokemuksia? Itsellä edellisistä rakkineistä varustettuna Bilstein iskareilla ei ole mitään muuta kuin hyvää kokemusta. Nyt mieleni tekisi saada Mustangiin samaa settiä. Kattelin Stangsuspensionin sivuilta valmiita paketteja. Onko muita kanavia hommata noita? Ehdotuksia? Ideoita?

Soittelin jokunen aika sitten Sandman & Nupnaulle, mutta heidän katalooginsa olivat ihan sekasin ja ristissä omiin tekemiini tutkimuksiin. Eikä hintakaan ollut ihan halvimmasta päästä vaikka oisin saanut ne ostettua firman kautta bonuksilla ja verotta.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
CFR-759
Aina äänessä
Viestit: 1551
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66
Paikkakunta: Tampere

Bistein alusta SN95:een?

Viesti Kirjoittaja CFR-759 »

Kokemuksella voin pyytää kääntyyn HHP:n puoleen alusta-asioissa.
Itsellenikin olen hommaamassa sieltä tulevan talven aikana Bilstein-
setin S197 Musseen. Toki SN95:een löytyy huomattavasti enemmän
vaihtoehtoja kuin uuteen. Eli kannattaa kysyä ja tsekata http://www.HHP.fi
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
Avatar
2065
Mega-addikti
Viestit: 855
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Mun mielestäni kannattaa myös ottaa yhteyttä HHP (ikaalinen) tai
Tuumacid (riihimäki). Molemmilla on mustang alusta-asiat hallussa.

Maximum motorsport on myös valmistaja joka kannattaa tsekata.
Itsellä on hyviä kokemuksia ko. valmistajan tuotteista. Parannellut bilsteinit ovat juurikin heidän alustapakettiensa oleellinen osa.

HHP ja Tuumacid ovat molemmat tuoneet näitä paketteja maahan.

Joitakin kommentteja olen bilsteinin iskareista kuullut että olisivat joidenkin makuun vähän turhan jämerät, itse päädyin säädettäviin
Tokicon tuubeihin.
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Joojoo, pojat. Olen tietoinen HHP:stä ja jopa jotain jerrupalaa ja puslaa tilaillutkin. Oikeen pätevä firma. Olen myöskin Harrin kanssa jutustellut tästä Bilstein-asiasta.

Taalan kurssi nyt on vaan sellanen että mieli tekis ottaa siitä koko boonus irti ja tilailla suoraan. Lieneekö kannatettava ehdotus?
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Kannattaa ekana selvittää rahdit iskareille, kuulemma ovat kovat. Kaasuiskarit ovat luokiteltu vaaralliseksi rahdiksi.
Go tell Alice....
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Tuskimpa niitä kukaan vaarallisiksi luokittelee, jos ei ehdoin'tahdoin niitä kaasuiksi huutele. Noh, 864,24$ kuulemma tulisi kaikille kuudelle pampulle hintaa rahteineen. Paljonkos tulli tuohon päälle on?
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
1969
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 1969 »

Tulli on yleensä muutaman prosentin (hatusta arvattuna noin 5%), alvi kirpaisee enemmän.
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

Viesti Kirjoittaja stangrider »

http://www.latemodelrestoration.com/pro ... spkit.aspx


Tuoltakin löytyy monenlaista palikkaa, lompakon mukaan..
Ja kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta 79-07 malleihin. :)
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
SG 441
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Helmi 2006, 13:53

Viesti Kirjoittaja SG 441 »

Tuli vaan mieleen et jos ylä ja ala tukivarsissa on uretaani puslat niin tarviiko noita vaakatason iskareita ollenkaan ?
Akselihan ei enään pääse kiertymään yhtä paljon,meinaan ainakin kokeilla ilman niin sit sen tietää...
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

SG 441 kirjoitti:Tuli vaan mieleen et jos ylä ja ala tukivarsissa on uretaani puslat niin tarviiko noita vaakatason iskareita ollenkaan ?
Akselihan ei enään pääse kiertymään yhtä paljon,meinaan ainakin kokeilla ilman niin sit sen tietää...
Kuulemma ei tarvi, eikä myöskään sitä klonttia sielä perän juuressa, mutta itse haluan pitää nuo poikitaisetkin. Pyrin välttämään uretaanisia puslia erimoisten äänien johtumisen takia, mutta kaippa takapäänkin tukivarsiin pitää joskus jotain tehdä.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Vastaa Viestiin