Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tuli varmaan tehtyä toissapäivänä Suomen ennätys 5.0 GT. tehoissa !!!
Luotettavaksi todettu G-tech mittarilla mitattuna:
68,3kw/3700rpm 190tq/3000rpm
Pistääkö kukaan paremmaksi...? Tällä kokoonpanolla on ajettu omistajan toimesta Jurvassa: 1.36....
Joukossamme on piileviä ratakuskeja !
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
JXA-26 kirjoitti:Tuli varmaan tehtyä toissapäivänä Suomen ennätys 5.0 GT. tehoissa !!!
Luotettavaksi todettu G-tech mittarilla mitattuna:
68,3kw/3700rpm 190tq/3000rpm
Pistääkö kukaan paremmaksi...? Tällä kokoonpanolla on ajettu omistajan toimesta Jurvassa: 1.36....
Joukossamme on piileviä ratakuskeja !
'96 Cobra katittomalla X:llä ja tötterösuotimella 270hp @ 5544rpm ja 384Nm @ 4256rpm. 320Nm jo alle 2000rpm:ssä. Mitattu Harisella. Olin enemmän kuin pettynyt.
MouTine kirjoitti:'96 Cobra katittomalla X:llä ja tötterösuotimella 270hp @ 5544rpm ja 384Nm @ 4256rpm. 320Nm jo alle 2000rpm:ssä. Mitattu Harisella. Olin enemmän kuin pettynyt.
Mites Harisella muuten kun ei muista, paperissa on pyörä vai konetehot?
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
MouTine kirjoitti:'96 Cobra katittomalla X:llä ja tötterösuotimella 270hp @ 5544rpm ja 384Nm @ 4256rpm. 320Nm jo alle 2000rpm:ssä. Mitattu Harisella. Olin enemmän kuin pettynyt.
Laskennallinen koneteho lukee paperissa, mutta epäilen kyllä tuota hyvin vahvasti.
Laskennallinen koneteho lukee paperissa, mutta epäilen kyllä tuota hyvin vahvasti.
Kyllähän yleensä penkityksestä saa paperilla takapyörätehon ja laskennallisen moottoritehon. Se on kuitenkin se takapyöräteho lähempänä totuutta mitä laskettu koneteho. Kalajoella kun penkitin, ohjelma laski vapaalla rullauksesta voimansiirron häviöksi 11,5%.