Harmaata töhnää venakopassa
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Harmaata töhnää venakopassa
Kansiko halki? Onko muuta mahdollisuutta? Töhnää on vain venakopassa. Ei kannen päällä, eikä öljytikussa. Sitä on vain toisella puolen konetta, toisen puolen venakopassa ei ole.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Syyläri ok. Jospa oiskin huohotushommaa!
Voisiko olla, kun nyt alkaa olla jo niin kylmiä öitä että olisi kosteutta ollut kopan sisäpuolella ja siinä sitten sekoittunut öljyyn?
Riittääkö öljytikku tarkkailuvälineeksi, vai pitääkö niitä koppia vähä väliä availla?
Kiitos vastanneille.
Voisiko olla, kun nyt alkaa olla jo niin kylmiä öitä että olisi kosteutta ollut kopan sisäpuolella ja siinä sitten sekoittunut öljyyn?
Riittääkö öljytikku tarkkailuvälineeksi, vai pitääkö niitä koppia vähä väliä availla?
Kiitos vastanneille.

(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Hyvä jos on näin! Kaikesta sitä sydämen tykytystä saakin.Lucky13 kirjoitti:Nimenomaan nuo viileät yöt vaikuttavat asiaan. Joka syksy sama juttu: säikäyttää että onko kansipahvi mennyt.
Autumn sucks!
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Voisi olla tuo moottorinlämpöjuttu osasyyllinen. Nimittäin kun vaihdon syylärin on lämmöt nyt luokkaa 170 F. Paikallaan kyllä nostaa 200 lukemiin, mutta heti tippuu kun auto vaan liikkuu. Öljyillä (kendall GT1 20W50) ei ole ajettu kuin 1000 km, ei liene siis se.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."