Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Lattiassa on valmiit reiät lantiovöille (toinen kynnyskotelossa, toinen kardaanitunnelissa) ja katosta suunnilleen takaikkunoiden yläpuolelta löytyy paikat olkavöille. Alunperin nämä on olleet kaikissa tuon ikäisissä autoissa, olihan USA:ssa jo tuolloin turvavyöt pakollisena varusteena. Eri asia on sitten että ovatko paikat vielä tallella mahdollisten lattian ruostekorjausten ja katonoikaisujen jäljiltä...
achiim kirjoitti:Kiitos vinkeistä ja tarjouksesta, etsin kuitenkin kolmipistevöitä. Lantiovyön kanssa voi otsaan sattua liikaa jos käy hassusti.
Mikset osta samantien 4-pistevöitä?
Istuin Alastarossa radalla GTS:n Mustangin kyydissä tuollaisissa vöissä.
Eipä tarvinnut pitää edes mistään kiinni kun veti vyöt tiukkaan kiinni.
Pistä GTS:lle YV:tä jos vaikka olisi jäänyt ylimääräisiä vöitä varastoon.
achiim kirjoitti:Kiitos vinkeistä ja tarjouksesta, etsin kuitenkin kolmipistevöitä. Lantiovyön kanssa voi otsaan sattua liikaa jos käy hassusti.
Mikset osta samantien 4-pistevöitä?
Istuin Alastarossa radalla GTS:n Mustangin kyydissä tuollaisissa vöissä.
Eipä tarvinnut pitää edes mistään kiinni kun veti vyöt tiukkaan kiinni.
Pistä GTS:lle YV:tä jos vaikka olisi jäänyt ylimääräisiä vöitä varastoon.
4-pistevöitä saa vaikka Autoracingiltä uusia. Racelookia.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3