
Eli koneessa on Torkerin imari, carterin 600 mekaaninen kaasari, nokasta ei tietoa-hydraulinen, kannet siistimättömät sekä lytyssä olevat peltisatsit.
Tästä on mielestäni hyvä lähteä jatkamaan, mahdollisesti keväällä nähdään hieman erilaisia lukemia

Hyvin siellä on vedetty Tebarin roskiksesta haetuilla kummeilla tappivauhtiin asti.harmi80 kirjoitti: kun auto oli aika levottoman oloinen rullilla. Ehkä noita gummeja ei ihan 200 vauhteihin ole suunniteltu...
No perhana vai on siellä messut, taitaa vaimo taas yllättyä, kun piti olla ihan vaan normaalin autokesän jälkeen lomalla. Pitääpä tulla sanomaan päivää sinne teidän osastolle. Oletteko te Schools and Training Centers -alueella?harmi80 kirjoitti:viikosta asti pariisin automessuilla (http://www.citycab.stadia.fi -> video; meikäläisen voi bongata siitä) ja palaan vasta lokakuun puolenvälin tienoilla, joten menee vähän myöhäiseen.
Ollaan kolmoshallissa, eli se taitaa olla samaa hallia noiden pienempien autovalmistajien kanssa. Ei muutakuin tervetuloa, laita vaikka yv:tä, niin tiedän varata oikean päivystysvuoron.Arto65FB kirjoitti: No perhana vai on siellä messut, taitaa vaimo taas yllättyä, kun piti olla ihan vaan normaalin autokesän jälkeen lomalla. Pitääpä tulla sanomaan päivää sinne teidän osastolle. Oletteko te Schools and Training Centers -alueella?
No näin tuo kaasariasian tuntuisi menevän, kyllä tuon 600:sen ainakin periaatteessa pitäisi riittää.SamiM kirjoitti: Ei kaasutin vielä ahdista, muu paikka ahdistaa. Sitten kun alkaa teholukema olla yli 350:n niin tarvitaan 750:stä. Pienemmällä kaasuttimella ennen näitä lukemia saadaan himpun parempi alavääntö ja sitä kautta ajettavuus on parempi. 4V kansille tekis mieli kokeilla jotain keskirajua rullanokkaa, jolla saataisiin kanavien suurta kokoa hyödynnettyä paremmin kuin laahaavalla nokalla. Näkis että saadaanko sitä ala-/keskivääntöä lisää.
Nokan sisäänajo hoitamatta (ehkä) + huono öljy = tässä tulos.harmi80 kirjoitti:Ha-haa!
Eilen leväytin koneesta kannet irti pakopuolen siistimistä varten ja samalla ajattelin irroittaa nokka-akselin valmiiksi uutta varten. Hämmästys oli suuri, kun ykkösen ja kolmosen pakorampit ja nostajat olivat ihan finaalissa. Ykkösen jopa siinä määrin, ettei nostaja noussut kolossaan ollenkaan, kun konetta veivasi... Ei ihme, että pientä voimattomuutta oli havaittavissa.
Tutkin tönärit ja 1-4 puolella kolme tönäriä oli tukossa. Kysymys kuuluu, että onko muita ongelmia odotettavissa? Eli onko öljyn kulku estynyt mihinkään muualle noiden tukossa olleiden tönärien takia?
Konetta en tälle kaudelle aio nostaa nokalta, joten kannattaako nyt tehdä muuta kuin putsata tönärit ja vaihtaa uudet hilut sisälle? Joku huuhteluöljy tms?