King Cobra kytkinpaketti?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

King Cobra kytkinpaketti?

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Monenlaista kommentia olen lukenut KC:n kytkinpaketeista. Mitäs mieltä täälä raati on? Hinnaltaan se on kyllä edullinen.

Onnistuin vahingossa kuluttumaan ennenaikaisesti tuosta '96 Cobrasta kytkitä sillä seurauksella että kykä toimii ja pitää edelleen, muttei niin napakasti kuin ennen. Ajattelin vähän ennakoida ja ottaa kytkimen hyllyyn, jollei jopa sitten hajoa ennen.

Onko muita hyviä täys-paketteja? Auto on melkolailla vakio ts. vapaastihengittävä ja paino on ehdottomasti kytkimen käyttö-ystävällisyydessä.

Ajatuksia?
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Ihan hyvä kytkinhän sekin on, toinen ajateltava ois centerforcen dual-friction, pyörii samoissa hinnoissa.
Go tell Alice....
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Mulla on ollut vuoden päivät King Cobra käytössä Ihan hyvin tuo on toiminut eikä poljinvoimaakaan enää tarvitse niin paljoa kuin ennen, väittävät viisaammat.
Rehellisesti, itse en ole eroa huomannut poljinvoimassa.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
kekkonen68

copra kytkin

Viesti Kirjoittaja kekkonen68 »

Jäykkä se kyllä on mutta tuntuu pitävän hyvin. Kaupunkiliikenteessä hiukan taiten ajettava. samaa asiaa ajattelin itse myös kysellä täällä mutta nytpä sen tietää, hintaluokka taitaa olla jotain 275e.
Viimeksi muokannut kekkonen68, 25 Kesä 2007, 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Laitoin kans keväällä King Cobran, aluks tuntu raskaalta, mutta kyllä siihen näköjään tottuu. :)
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Jaahas... Eihän se semmonen sintterimäinen taiten ajettava ole? Sellasta en huoli.

Jos tuon nyt noin toimii tän kesän kun nytkin, niin ei hätiä mitiä. Ostelen pikkuhiljaa talven aikana uuden orkkiksen sitten... Seurataan tilannetta.

Lisää spekulaatioita!
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
kekkonen68

copra kytkin

Viesti Kirjoittaja kekkonen68 »

Ei suinkaan sintterimäinen, vaan on tuota poljin voimaa vaativa.
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Ittellä oli joku reisinkin HD, sittemmin vaihtui king cobraan joka on reilusti kevyempi polkea kuin hd malli oli.

Nyt menossa toinen king cobra, eka kesti about kesän triftailua ja muuta siivottomuuksia...
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
koppa
Addikti
Viestit: 370
Liittynyt: 21 Marras 2005, 12:00
Paikkakunta: Hirsilä

Viesti Kirjoittaja koppa »

Itsellä tuli KC viimekesän lopulla, poljinvoima väheni edelliseen(luultavasti vakio) huomattavasti. Tosin rasvasin vanhan vaijerin samalla huolella.
Kestävyydestä ei ole tietoa vielä, kerkesin ajella sillä vasta muutaman viikon kesäkelissä ja viikon lumessa ja loskassa ennen muita murheita..
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Vastaa Viestiin