289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 65HT » 12 Touko 2007, 08:34
Miten on. Pystyykö näiden virirautakansien kanssa käyttämään 95E/98E polttoaineita?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151 Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja GT-350 » 12 Touko 2007, 09:24
Pystyy tottakai jos on kovat pakoseetit.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 65HT » 12 Touko 2007, 13:19
Niin sitä vaan että onko niissä sellaiset...
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766 Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 65HT » 12 Touko 2007, 15:16
No joo... itse kun viittii etsiä niin näkyyhän tuollaisia mainintoja olevan: "hardened steel exhaust"
Mut kun on laiska niin aina vaan kyselee viisaammilta.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."