V8 Magazinen 350 moottoriprojekti
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
projekti
no nyt osuit asian ytimeen,tollasta melko mutkikasta tietä on nautinto päästellä vähän jalkaa pois kaasulta kurvissa ja sit kurvista lähtö sillä väännöllä AAAAH ! se on gutaa.
Juuri näin, ei Fordin konekaan paljoa ennakoita tarvitse kun palotilan muoto ja sylinterin halkaisija on kohdallaan. Fordin sb (stroukattu 302) AFR 205 kansilla ja 4.125" porauksella +550 hv, totaali ennak-ko oli 26 astetta, jolla ennakolla kone tuotti myös parhaimmat teholukemat. Kyseinen kone dynottiin tässä kevättalven aikana. Niin ja kone oli tietenkin vapaasti hengittävä ilman tekohengitystä tai lisä happea, polttoaineena oli Shell V-power.MONTTU kirjoitti: Ei muuten paljoa tarvi ennakkoa aina Foortin koneissakaan, FRP Yates type M-6049-N351 kansien kanssa alkaa kuulemma usein maksimiennakko kakkosella.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Nuo lukemat eivät ole minun koneesta.mussette kirjoitti:Onkos Mexico65:lla nyt 302 stroke ? Kivat lukemat![]()
Oman update:tun dynotan viikon päästä, saas nähdä mitä dyno näyttää.
Oma koneeni valmistunee vasta syksyllä 2007. Tuleva kone on monilta osin vastaavan lainen kuin em. kone.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.