Earlyn ohjaus tehostetuksi?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Ori65
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Earlyn ohjaus tehostetuksi?

Viesti Kirjoittaja Ori65 »

Aikomus laittaa -65:een tehostettu ohjaus, osia olen jo hankkinut,
mut jotain voi puuttuu...
Hankittuna venttiili, sylinteri, pumppu, raidetanko, hihnap.
Tarviinko vielä apusimpukan, entä simpukan ja raidetangon välisen
varren? Projekti vast alus, ei ole lähetty kokeileen ja sovittaan.

Muuta huomioitavaa??
Viimeksi muokannut Ori65, 21 Huhti 2007, 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stanu429
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 22 Marras 2004, 01:50
Paikkakunta: Americarvia

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Pitman arm (simpukan ja raidetangon välinen varsi) on käsittääkseni sama tehostetussa ja tehostamattomassa ohjauksessa, kuten apusimpukkakin.

Onnea muutokseen! On meinaan raidetankotehostinsysteemi kokonaisuudessaan aika syvältä :evil:
Ori65
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja Ori65 »

Kiitos viestistä ja rohkaisusta, onhan se jo uutena ollu vähä raakile...
Jos kuiteski yrittäis, osat on nyt puhdistettu ja syynäyksen kohteena.
Ori65
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja Ori65 »

Terve!
Homma on nyt tehty ja kaikki jopa toimii! Pumpun akselistefa tosin vähä
tihkuu ölppiä, ja letkut täytyy vaihtaa oman mielenrauhan takia. Mut ku
ottaa huomioon et kaikki oli vanhaa eikä kunnosta tietooka, niin oon tyytyväinen et pelaa noinki hienosti! Ohjaustuntuma maantiellä kyl meni
saman tien...mut nurkissa on kiva pyöritellä vaik yhellä sormella.
Ajo-ominaisuus tosiaan kärsii ton tehostimen myötä, et en tiä vaik
viel joskus vaihan takasin.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Laita Camber-säätö riittävästi negatiiviselle ja Casteria positiiviselle, leveet eturenkaat, niin alkaa löytyyn jotain ajotuntumaa, edellyttäen että etupää muuten kunnossa 8)
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin