Sulkava kirjoitti: ja takasumuvalo asennettiin vasempaan takaumpioon "tyhjään" kohtaan siis lampun sisälle.
Minulla pisti tämä silmään. Tuonhan ei pitäisi myöskään olla sallittua.
Valvoja: Ville K
14.6.1995.Miikka kirjoitti:eikös tämä ajovalojen korkeudensäätökin tullut vasta kesäkuussa 96
voimaan ?
Kun mustangiin ei ole e-hyväksyttyjä valoja olemassa, niin ei tarvi korkeudensäätöä. Ilmeisesti pätee siihen ikään saakka kunnes autolle pitää olle eu-tyyppihyväksyntä.GT-350 kirjoitti:14.6.1995.Miikka kirjoitti:eikös tämä ajovalojen korkeudensäätökin tullut vasta kesäkuussa 96
voimaan ?
myllis kirjoitti:eli kyseessä Mustang Cobra -96, leimattu espoon mankkaalla
- carfax kävi! eli sieltä ensimmäinen käyttöönottopäivämäärä 13.2.96
- sivuvilkut
- hinauspisteet eteen ja taakse piti asentaa
- katit ja lambda anturit takaisin kiinni eli pakoputkisto tehtiin uusiksi Tiittasella.
- toisen takalisäjarruvalon käytöstä poistaminen
- takasumuvalo kävi vielä asentamalla se taakse ns. tyhjään paikkaan, periaatteessa vaatii sen oman ruman lampun vuodenvaihteesta lähtien.
- parkkien sijoitus umpiohin
- keltaset etuvilkun lamput eteen
- EPA tarra piti tilata
- runkonumeron meistäminen myös apparin puolelle konepeltiin
- auton akselipainot mitattiin
Vielä kilpiä hakiessa tuli jupinaa Kohteesta 1 eli "Sallittu melutaso ja pakojärjestelmä" kun siitä ei ollut dokumenttia. Lopuksi todettiin, että Tiittasella tehty pakoputkisto on originaalia vastaava ja melutaso on vaimea.
Takakilpeä joutuu taivuttamaan ylhäältä ja alhaalta, että se mahtuu ja etukilpi on nyt mitä on, kun lyhyitä ei enään saa. Tai kuulemma saa jos muistaa tilata kilvet ilman EU -merkkiä!
tv. myllis
ac474 kirjoitti:myllis kirjoitti:eli kyseessä Mustang Cobra -96, leimattu espoon mankkaalla
- carfax kävi! eli sieltä ensimmäinen käyttöönottopäivämäärä 13.2.96
- sivuvilkut
- hinauspisteet eteen ja taakse piti asentaa
- katit ja lambda anturit takaisin kiinni eli pakoputkisto tehtiin uusiksi Tiittasella.
- toisen takalisäjarruvalon käytöstä poistaminen
- takasumuvalo kävi vielä asentamalla se taakse ns. tyhjään paikkaan, periaatteessa vaatii sen oman ruman lampun vuodenvaihteesta lähtien.
- parkkien sijoitus umpiohin
- keltaset etuvilkun lamput eteen
- EPA tarra piti tilata
- runkonumeron meistäminen myös apparin puolelle konepeltiin
- auton akselipainot mitattiin
Vielä kilpiä hakiessa tuli jupinaa Kohteesta 1 eli "Sallittu melutaso ja pakojärjestelmä" kun siitä ei ollut dokumenttia. Lopuksi todettiin, että Tiittasella tehty pakoputkisto on originaalia vastaava ja melutaso on vaimea.
Takakilpeä joutuu taivuttamaan ylhäältä ja alhaalta, että se mahtuu ja etukilpi on nyt mitä on, kun lyhyitä ei enään saa. Tai kuulemma saa jos muistaa tilata kilvet ilman EU -merkkiä!
tv. myllis
Onpas erikoista toimintaa, omani pari viikkoa sitten katsastin ilman mitään ongelmia.
Onko tullut lisää vaatimuksia, moisista koskaan kuullutkaan .![]()
![]()
![]()
P.S
Omaani tilasin myös lyhyet kilvet ilman EU-merkkiä, eli konttorilla on odottamassa neljä kappaletta kilpiä, joista otan käyttööni ne lyhyet.
**Minulle muistaakseni sanottiin, että ensin tulee pakosta Eu-kilvet, mutta sitten voi tilata vastaavat lyhyinä kilpinästangrider kirjoitti:Takakilpeä joutuu taivuttamaan ylhäältä ja alhaalta, että se mahtuu ja etukilpi on nyt mitä on, kun lyhyitä ei enään saa. Tai kuulemma saa jos muistaa tilata kilvet ilman EU -merkkiä!
tv. myllis
Uusiman säännön mukaan "jos ei E hyväksyntää saatavilla, DOT valot käy sellaisenaan 31.12.1997 asti." Eli venui tuo korkeus-säätökin hippasen pidemälle.musse67 kirjoitti:Kun mustangiin ei ole e-hyväksyttyjä valoja olemassa, niin ei tarvi korkeudensäätöä. Ilmeisesti pätee siihen ikään saakka kunnes autolle pitää olle eu-tyyppihyväksyntä.GT-350 kirjoitti:14.6.1995.Miikka kirjoitti:eikös tämä ajovalojen korkeudensäätökin tullut vasta kesäkuussa 96
voimaan ?
Jos loytyy joku tarra tai paperit, etta paastot ei ole hulvattomat. Ehdottomasti ilmapumppu ennen tuontia, koska suomenssa noihin suhtaudutaan erittain penseasti... Ja viritettyja / virittamattomia? Eikos noita vakiomusseja ole ihan tarpeeksi. Ja viritysten poistaminen on kuitenkin suomessa paljon laillisempaa kuin lisaaminen, eli mita enempi ruutia, sen parempi... Jos alkaa pussihousuttaa, niin voi sitten harrastaa siihen suuntaan mielensa mukaan myohemmin.Juselius kirjoitti:Jenkkilän Mustangeja (vm -94-95) katsellessa tuli mieleen, että miten Suomen katsastus suhtautuu niihin yksilöihin joihin on asennettu ahdin jälkeenpäin? Tuleeko ylitsepääsemättömiä ongelmia? Käsitelläänkö se samalla tavalla kuin ne, joihin asennetaan ahdin Suomessa?
Mitä mieltä clubilaiset yleensäkin on siitä, että tuodako täysin räpeltämätön orggis vai valmiiksi viritelty Mustikki?